Anmeldelse: Off Campus #2: Lagt på Is

29471917pink 5 stjerner



  • Titel: Lagt på Is
  • Serie: Off Campus #2
  • Forfatter: Elle Kennedy
  • Antal Sider: 291
  • Udgivelse: 4/3 2016
  • Sprog: Dansk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: The Mistake
  • Forlag: Flamingo
  • ISBN: 9788702201840
  • Læst:  12/5 til 16/5

John Logan, tredjeårsstuderende på Briar University, kan få alle de piger, han vil. Ishockeystjernens liv er én lang række af fester og engangsknald, men bag den afslappede charme og det flirtende smil gemmer han på en voksende fortvivlelse over den mur, han kommer til at banke panden mod, når han dimitterer. En tur i kanen med den sexede førsteårsstuderende Grace Ivers er derfor lige præcis den afledning, han har brug for. Men på grund af en tåbelig misforståelse lægger Grace ham på is, og Logan beslutter sig for at bruge sit fjerde og sidste studieår på at bevise, at han er værd at give en chance til.

Efter et alt andet end fremragende første år er Grace tilbage på Briar efter sommeren, og hun er ældre, klogere og så meget ovre den arrogante ishockeyspiller, hun havde været lige ved at forære sin mødom. Der er ingen, der skal ynke hende, og hun er ikke længere den stille mus, hun var, da de først mødte hinanden. Og hvis Logan forventer, at hun bare lægger sig på ryggen og tigger ham om mere, så må han tro om igen. Hvis han vil have hende tilbage, så må han arbejde hårdt for det.


Anmeldereksemplar fra forlaget Flamingo.

I første bog faldt jeg totalt for Garret. I den her faldt jeg pladask for Logan. Og lidt for Grace også faktisk. Jeg kunne vældig godt lide Hannah fra første bog, men Grace er jeg simeptlhen vild med. Jeg tror hun ville være min soulmate BFF, hvis hun var virkelig.

LAGT PÅ IS er lige så god som sin forgænger. Det er den sødeste, sjoveste og mest sexede historie, og jeg elskede hvert sekund af den fra første til sidste side. Ligesom sin forgænger er det simpelthen den mest fantastiske feel-good-historie, som går en glad helt ind i sjælen. Det er en bog man bliver glad af at læse, som får en til at grine og som har nogle virkelig hotte sexscener og en helt fantastisk kemi mellem de to hovedpersoner. Selvom der ikke er noget nyskabende over historien, så er den stadig nervepirrende og spændende, og siderne flyver bare forbi fordi man forsvinder ind i historien.

lad os lige vende tilbage til Logan at øjeblik. Er du tosset hvor er han tiltrækkende, uanset hvor meget jeg i starten syntes han var en nar. Logan er hottere end hot, mindst lige så hot som Garret, og jeg var vild med hans personlighed. Indrømmet, i starten er Logan en værre skvaddernar, og jeg brød mig ikke specielt meget om ham, men i løbet af 50 sider går jeg fra at synes han er en røvhat til at være fuldstændig helt og aldeles forelsket i fyren. Det kan godt være Logan opfører sig som en skiderik, men der er et godt menneske indeni ham, og Grace får virkelig det bedste ud af ham. Jeg var vild med hans gåpåmod og ihærdighed, han var dødcharmerende og han havde humor. What’s not to like? I sær hans arbejde med listen, det var hysterisk morsomt og virkelig brilliant!

Grace er jo så Logans kvindelige modstykke, og hun er da bare fantastisk! I starten er hun lidt en grå mus, som lader sig trampe på af alle andre. Men hun er samtidig også sjov og virkelig sympatisk, modig og med masser af gåpåmod. Hun får også flere og flere nosser gennem bogen – pardon my french, men det er den bedste måde at beskrive det på. Hun begynder at turde sige fra, hun tør tage de hårde beslutninger og holde fast i dem, og hun lader sig ikke sådan slå ud. Jeg var vild med hende!

Kemien mellem Logan og Grace er hot med ekstra hotness, og jeg labbede det i mig som chokoladesovs. Der er så meget romantisk spænding imellem dem, og sexscenerne er sindssygt hotte. Der er en del sex i bogen, men jeg synes egentlig det passer skide godt til handlingen og jeg syntes aldrig det var for meget. Men hey, jeg kan godt lide sexy times i bøger, og det fik jeg i hvert fald her. Jeg er vild med Grace og Logan sammen, jeg syntes de var fantastiske.

For at opsummere, så var den her bog lige så godt som sin forgænger. Det er den skønneste feel-good-bog, man bliver så glad af at læse den, og Grace og Logans forhold er fantastisk. Grace og Logan er skønne personligheder, og deres tiltrækning er to die for.

3 meninger om “Anmeldelse: Off Campus #2: Lagt på Is

  1. Pingback: 2016’s 10 Bedste Bøger – Sus' bogblog

Skriv en kommentar