Anmeldelse: Off Campus #3: Dømt Ude

29858079-1pink 5 stjerner



  • Titel: Dømt Ude
  • Serie: Off Campus #3
  • Forfatter: Elle Kennedy
  • Antal Sider: 357
  • Udgivelse: 2016
  • Sprog: Dansk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: The Score
  • Forlag: Flamingo
  • ISBN: 9788702210347
  • Læst: 14/9 til 17/9

Allie Hayes har en krise. Dimissionen lurer lige om hjørnet og hun aner ikke, hvad hun skal stille op med sig selv efter college. Det bliver ikke bedre af, at hun netop er kommet ud af et længevarende forhold og stadig slikker sårene efter bruddet. Selvom hed rebound-sex helt sikkert ikke er svaret på hendes problemer, er den lækre ishockeyspiller Dean Di-Laurentis umulig at modstå. Men selv om hendes fremtid er uvis, er hun dog overbevist om, at Kongen af Engangsknald ikke figurerer i den.

Dean er vant til at få det, han vil. Piger, gode karakterer, piger, anerkendelse, piger … Han er damernes mand og han har endnu ikke mødt en kvinde, der er immun overfor hans charme. Men så møder han Allie. På bare en enkelt nat vender den bramfrie blondine op og ned på hans verden – og nu vil hun bare være venner? Men slaget er ikke tabt endnu og Dean skruer helt op for charmeoffensiven. Men da hans liv tager en uventet drejning, indser han, at det måske er på tide at holde op med udelukkende at fokusere på scoringen … og i stedet sætte alt ind på kærligheden.

Dømt ude er tredje bind i den populære Off Campus-serie, som også tæller Aftalt spil og Lagt på is.

Serien er blevet rost til skyerne og er for alle med hang til en god historie fyldt med vidunderlig humor og atmosfære. Underfundig og romantisk og med karakterer fulde af personlighed.

Elle Kennedy er New York Times, USA Today og Wall Street Journal bestsellerforfatter. Hun er født og opvokset i Toronto, Ontario og har en BA i Engelsk fra York University. Hendes populære Off-campus bøger er solgt til udgivelse i flere lande.


Den her serie bliver bare bedre og bedre, den er fucking fantastisk og hvis du ikke har læst den endnu, så gør det! Den er fuld af humor, romance og virkelig hot sex, og man bliver bare så glad i låget af at læse dem – og denne her er endnu bedre end sine forgængere.

Det er virkelig mærkeligt, men Elle Kennedy kan få mig til at falde i svime over fyre, som jeg ellers ville gå langt udenom, og det er især tilfældet med Dean. Dean er en player – eller det troede jeg han var da jeg begyndte bogen. Men det er Dean egentlig slet ikke. Men han er lidt selvglad og fuld af selvtillid, han er hysterisk morsom og virkelig glad for casual sex. I starten er han en røv, men efterhånden som man lærer ham at kende bliver han meget mere end bare den sexglade player han virker til at være. Jeg må indrømme, at jeg virkelig faldt for Drean, han er simpelthen fantastisk, alle tiders humor og alle tiders personlighed. Totalt swoon!

Egentlig kunne jeg ikke så godt lide Allie i den første bog. Hun er Hannahs veninde, og i den første bog synes jeg egentlig hun var lidt træls. Men i den her bog kommer man virkelig til at kende hende, og hun er bare så sprudlende og fuld af liv, og jeg kan rigtig godt lide det her med at hun ikke er god til ikke at være i et forhold. Jeg synes tit det er sådan at karaktererne er åh så stærke og har det fint med at være alene, så jeg elskede virkelig at Allie på den måde var anderledes end mange andre piger fra den slags bøger jeg har læst. Hun og Dean indleder en affære meget hurtigt efter at hun slår op med sin kæreste, og det var awesome! Let’s be real, it happens. Især fordi hun gør sig rigtig mange tanker og bekymringer om det, som jeg også havde da jeg stod i samme situation.

Dean og Allie sammen er simpelthen helt perfekt! De er begge to sprudlende og fulde af liv og gåpåmod, og hold nu kæft hvor er de hotte sammen i sengen! Grib en vifte piger, i får brug for den, haha! Det er hot, det er sexet og der er bare så meget connection og romantisk tiltrækning mellem de to. I love it! Hot hot hot!

Ligesom med de foregående bøger, så handler det selvfølgelig om Dean og Allie, og bogen er helt fantastisk medrivende. Spændende, men også hysterisk morsom og fuld af romantik og virkelig hot sex. Jeg grinede røven i laser hver gang Dean kalde Allie for “Lamselår”, det er simpelthen bare skide sjovt! Det er sådan en bog man bare bliver glad af at læse, og DØMT UDE var for mig den bedste i rækken indtil nu – og hvor glæder jeg bare helt vildt til bog 4 udkommer!

7 meninger om “Anmeldelse: Off Campus #3: Dømt Ude

  1. Jeg elskede virkelig også, hvordan man lærte dem alle sammen endnu bedre at kende i denne bog. Og Dean er altså bare fantastisk ❤ Jeg troede ellers heller ikke, jeg ville være super begejstret for ham. Men han vandt nu ret hurtigt mit hjerte alligevel 😉

  2. DET ER JO SERIØST DEN BEDSTE AF DEM 😀 Jeg elsker virkelig Dean! ❤ Til gengæld er jeg virkelig ikke tilfreds med at bog 4 er den sidste i den serie (selvom hun lover en spin-off) :/

  3. Pingback: Off Campus #1-3 – Bibliotekattens Bøger

  4. Pingback: 2016’s 10 Bedste Bøger – Sus' bogblog

Skriv en kommentar