Lydbogsanmeldelse: Game On #1: Sendt Til Tælling

  • Titel: Sendt til Tælling
  • Serie: Game On #1
  • Forfatter: Kristen Callihan
  • Tid: 12 timer 34 minutter
  • Udgivelse: 2017
  • Sprog: Dansk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: The Hook Up
  • Genre: New Adult Romance
  • Forlag: Flamingo
  • ISBN: 9788702236194

Et onenightstand mellem stjerne-quarterbacken Drew og den ambitiøse collegestuderende Anna skulle egentlig ikke være mere end det.

I hvert fald ikke fra Annas side.

Men Drew har andre planer. Han er en berømthed på campus og er vant til at kunne charmere alt og alle. Anna har derimod ikke det store behov for at få en plads i spotlightet ved siden af hans side, og Drew har derfor sin sværeste kamp foran sig – kampen om at overbevise Anna om, at det de har sammen, er mere end bare sex.

Sendt til tælling er sexet college-romance, når det er bedst, og den første fritstående bog i Game on-serien.

[Sponsoreret] – Hørt via Mofibo, som har sponsoreret abonnementet.

Oh My God, sikke en fantastisk bog! Jeg fatter ikke jeg ikke har fået den købt noget før, den er simpelthen så god og en helt fantastisk feel-good-romance. Den her bog blev jeg glad i låget af.

Det gode:

  • Historien fortælles af både Drew og Anna, og det fungerer helt fantastisk! Man får både indblik i Drews tanker og følelser i forhold til Anna og alt det der sker, og man får også indblik i Annas tanker og følelser om det hele.
  • Der er en mandlig oplæser til Drew og en kvindelig til Anna, og det er awesome!
  • Oplæserne er gode og giver karaktererne masser af personlighed.
  • Romancen er SÅ fantastisk, der er så meget tiltrækning og gnister imellem dem. Den er lidt instalovey i begyndelsen, men historien gemmer på så meget mere, og der går faktisk lang tid inden de to begynder at finde hinanden for alvor.
  • Jeg er en sucker for sport romances done right, og det her er en af dem.
  • Som lydbog virker det mærkeligt at kalde det for en pageturner, men det er den virkelig! Det var en af den slags lydbøger jeg fandt på undskyldninger for at kunne lytte videre på, fordi jeg slet ikke havde lyst til at stoppe og bare hele tiden ville have mere.
  • Alle karakterer er veldefinerede og interessante, og der går ikke ret lang tid før man virkelig føler man kender dem, og de føles som virkelige personer.
  • Jeg satte pris på dybden i historien. Ja, det handler om Drew og Anna og deres forhold, men det hele er ikke bare lykke og regnbuer. De har begge to issues, og det påvirker forholdet.

Det knap så gode:

  • Oplæserne er generelt gode, men den kvindelige oplæser udtaler visse ord forkert – heldigvis ikke ord er bliver brugt så tit, og derfor skete det heller ikke så tit, men jeg studsede over det.

Jeg vil anbefale den her bog til alle der elskede Off Campus-serien eller bare leder efter en sød, sjov og sexet feel-good-romance. Jeg elskede simpelthen den bog, og som lydbog var den også fænomenal.

Skriv en kommentar