Lydbogsanmeldelse: Wait for You #1: Vent på Mig

36392227

pink 4 stjerner

 

 

  • Titel: Vent på Mig
  • Serie: Wait for You #1
  • Forfatter: Jennifer L. Armentrout
  • Tid: 10 Timer 7 Minutter
  • Udgivelse: 2018
  • Sprog: Dansk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: Wait for You
  • Forlag: Lovebooks
  • ISBN: 9788711958551

 

Da 19-årige Avery starter på college i West Virginia, tusindvis af kilometer hjemmefra, er det for at slippe væk fra en fortid fuld af smertefulde minder. Det eneste, hun ønsker, er at starte på en frisk, passe sine studier, få et par gode venner og ellers undgå alt for meget opmærksomhed. Og ikke tænke for meget på det, der skete til Halloweenfesten fem år tidligere.

Første dag på college støder Avery ind i den charmerende Cameron. Han er høj og flot, og han passer på ingen måde ind i Averys planer om at leve et stille og roligt studieliv. Avery afviser ham gang på gang, men Cameron giver ikke så let op…

Vent på mig er første bog i Jennifer L. Armentrouts hotte og romantiske new adult-serie Wait for You. Den amerikanske forfatter Jennifer L. Armentrout (f. 1980) bor i Martinsburg, West Virginia. Hun har tidligere skrevet under navnet J. Lynn. Jennifer L. Armentrout blev i 2012 nomineret til Goodreads Best Author og den prisvindende Wait for You-serie er hendes første udgivelse på dansk. Det er en af de historie, som bliver hos dig længe, efter du er færdig med at læse. – YA Book Central Fantastiske karakterer, der vil få dig til at grine og græde. Cam stjal mit hjerte. – New York Times

[Sponsoreret] – Hørt via Mofibo, som har sponsoreret abonnementet.

Jeg gik i gang med Vent på Mig med forventningen om at få en sød, sexet og sjov historie af den slags som jeg ville glæde mig til at komme tilbage til hver gang jeg satte mig ind i bilen for at lytte videre – og det var præcis det jeg fik. Den var så god!

Det gode:

  • Jeg kunne virkelig godt lide Avery. Jeg synes hun havde masser af personlighed og karakter, og jeg kunne godt lide at hun var både stærk og skrøbelig på samme tid, og havde både humor og attitude. You go girl!
  • Nogen vil måske synes Avery sidder lidt fast i offerrollen – og det gør hun også. Men det her er en historie der følger hendes rejse og vejen til at gå fra overrollen til at acceptere det der skete med hende, og det kunne jeg vældig godt lide. Som karakter sker der virkelig meget med hende, og det var en fornøjelse at følge.
  • I starten følte jeg ikke helt forbindelsen mellem Avery og Cam, men den sneg sig lige så stille ind på mig, og jeg endte med at elske de to. Der bliver mere og mere kemi imellem dem, det slår gnister, og det var en virkelig god romance.
  • Cam er simpelthen bare så sød! og hot og charmerende selvfølgelig, men han er virkelig en god fyr, og jeg kunne virkelig godt lide ham og den måde han jagtede Avery på. Han har spunk og attitude, og det var awesome.
  • Jeg kedede mig aldrig. Hver eneste gang jeg måtte stoppe lydbogen begyndte jeg at glæde mig til at komme tilbage til den, og tiden fløj afsted mens jeg lyttede til den.
  • Den var god underholdning, og jeg blev glad og i godt humør af at lytte til den.

Det knap så gode:

  • Er det meningen det skal være hemmeligt hvad der skete med Avery? For det er da så nemt at gætte at det virker åndssvagt, og da den store afsløring så kom var jeg selvfølgelig slet ikke overrasket.
  • Måden det skete på med Avery synes jeg lugtede lidt af jomfru-glorificering, og det brød jeg mig ikke rigtig det om. Hun siger det endda selv på et tidspunkt.
  • Averys gay friend synes jeg føltes lidt som en slatten papfigur. Det føltes som om han havde fået standard-homoseksuel-personligheden, sådan lidt for meget og over the top.
  • Cam var noget hård ved Avery synes jeg – enhver idiot kan sgu da regne ud at hun er såret og at der er sket noget, så var det virkelig nødvendigt at være så strid?

Med Vent På Mig fik jeg præcis det jeg gerne ville have, en sød, sexet og romantisk historie med gode karakterer og en god historie, som jeg glædede mig til at komme tilbage til.

 

Skriv en kommentar