Lydbogsanmeldelse: Archers Stemme

35388122

pink 5 stjerner

 

 

  • Titel: Archers Stemme
  • Serie: –
  • Forfatter: Mia Sheridan
  • Tid: 12 timer 16 minutter
  • Sprog: Dansk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: Archer’s Voice
  • Forlag: Lovebooks
  • Genre: New Adult Romance
  • ISBN: 9788711951576
  • Læst: 8. Februar til 22. Februar

“En af de smukkeste og mest hjertevarme bøger, jeg nogensinde har læst.” – Goodreads

En bestseller i New York Times, USA Today og Wall Street Journal

Da Bree fra den ene dag til den anden forlader sit liv i New York og flytter til en lille by i Maine, håber hun, at hun endelig kan lægge fortiden bag sig og finde fred. Allerede første dag i byen møder hun Archer Hale. En mand, der lever for sig selv, og som kæmper med sine egne dæmoner. En mand, ingen andre bemærker.

Archers stemme er en fortælling om en kvinde, der bærer på et traume, og den mand, hvis kærlighed er nøglen til hendes frihed. Det er en fortælling om en stille mand, som lever med mindet om en pinefuld fortid, og den kvinde, som hjælper ham med at finde sin stemme igen. Det er en fortælling om sorg, skæbne og kærlighedens helende kraft. Archers stemme er første bog i Sign of love-serien.

“Mia Sheridans evne til at beskrive stærke følelser og gøre sine universer levende er fuldstændig fængslende.” – Goodreads

[Sponsoreret] – Hørt via Mofibo, som har sponsoreret abonnementet.

Jeg har også modtaget et paperbackeksemplar til anmeldelse fra forlaget Lovebooks

Jeg fik egentlig en paperbackudgave af den her til anmeldelse fra forlaget, men jeg faldt over den som lydbog på Mofibo, og blev enig med mig selv om at høre den på lydbog. Det fortrød jeg absolut ikke, sikke en fantastisk historie, og den var amazing på lydbog! Oplæseren var virkelig god, og det var en af de historier som gør en glad, som er spændende, og som jeg glædede mig til at lytte videre på.

Det gode:

  • Kapitlerne skifter mellem Archer og Bree, og det var virkelig skønt! Dels er de begge to fantastiske karakterer, men der bliver skiftet på steder hvor det giver helt vildt god mening, hvor man for eksempel lige har læst et kapitel fra Bree, og spekulerer på hvad fanden der foregår i Archers hoved.
  • Det er sådan en historie man bliver glad i låget af. Jojo, der er også drama og sådan, men at følge Bree og Archer lære hinanden at kende og Bree falde til i den her lille, helt fantastisk rare by er en hjertevarm og skøn oplevelse.
  • Bree. Wauw hvor er Bree bare et helt fantastisk menneske! Jeg elskede hende, hun var sjov,sød, imødekommende, hun havde temperament og var egentlig bare awesome. Bree 4-ever ❤
  • Archer. Jeg var mest vild med Bree, var Archer var godt nok fantastisk! Det kunne så nemt have blevet et pity-party med ham, manglende stemme og alt det der, men det var det slet ikke, og han var bare så likeable! Og sexet af helvede til, uh ❤
  • Der er fandeme god sex i den bog. Just sayin’!
  • Der er klart kemi mellem Archer og Bree, det er lige så luften slår gnister, og det er fænomenalt!
  • Alle bipersonerne er levende og fulde af karakter, og det føles som om man kander dem inden man er nået halvvejs i bogen.
  • Stemningen i den her lille by er bare skøn! Det var så hyggeligt, og jeg har helt lyst til selv at flytte dertil. Årh ❤
  • Det kan godt være at det hele er lidt forudsigeligt – det ER det altså, men det betød overhovedet ingenting, for jeg elskede hvert minut af den lydbog alligevel, og selvom jeg godt vidste hvordan det skulle ende, så var der alligevel nogle super spændende twists undervejs – og så elskede jeg bare karaktererne så meget at det egentlig var lige meget.
  • Oplæseren er fantastisk! Hun giver så meget liv, humor og karakter til historien, kæmpe thumbs up herfra!

Det knap så gode:

  • Ingenting overhovedet ❤

Og i øvrigt, så er det virkelig det mest fantastiske cover, og den ser fantastisk pæn ud på reolen. Jeg kan kun anbefale den bog, den er så fantastisk hjertevarm og sjov, rar og fuld af fantastiske karakterer – og virkelig god sex!

Skriv en kommentar