Lydbogsanmeldelse: Fallen #4: De Forsvundne Levn

1579693_1480397784.jpg

pink 1 stjerne

 

 

  • Titel: De Forsvundne Levn
  • Serie: Fallen #4
  • Forfatter: Lauren Kate
  • Tid: 11. timer 28 minutter
  • Udgivelse: 2013
  • Sprog: Dansk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: Rapture
  • Forlag: Tellerup
  • ISBN: 9788758815862

 

Om ni dage går jorden under …

… hvis ikke Luce og de faldne engle
får stoppet Lucifer.

Luce og Daniel er sammen på jagt
efter de forsvundne levn
som kan vise vej til Faldet,
og redde verden og deres kærlighed.

Men mørke hemmeligheder
venter på at blive afsløret.
Og noget tyder på at Daniel og Luce
måske aldrig var bestemt for hinanden …

[Sponsoreret] – Hørt via Mofibo, som har sponsoreret abonnementet.

Nu gik det jo ellers lige så godt med den her serie, men den her bog var bare… kedelig. Virkelig, virkelig kedelig, og det eneste pæne jeg egentlig kan sige om den er, at slutningen var god, og epilogen virkelig god.

Men altså, jeg kedede mig virkelig. Sådan, virkelig, virkelig meget. Jeg skulle faktisk bruge ret mange kræfter på ikke at space ud når jeg lyttede til den. Det skete ret til alligevel, og jeg missede nok noget ind imellem, men jeg kunne simpelthen ikke gøre for det.

Problemet er lidt, at det her er en meget actionpræget bog. Der er en hel masse løben rundt, angreb, mere løben rundt. De halser afsted og leder efter de her levn, og jeg føler lidt jeg kommer gispende bagefter og prøver at følge med. Alt for meget action, alt for lidt forklaring. Og så virkede det med levnene bare så åndssvagt, lidt som en plotdevice for at der ligesom skulle være en udfordring. Bleh.

Det er også stadig ret træls, at Luce hele tiden skal stoppe op og tænke. Handlingen går i stå hele tiden, fordi hun lige skal tænke over et eller andet, og det gør bare at flowet i handlingen føles som afsindigt hurtigt blandet med vildt langsomt, og det var ret frustrerende.

Egentlig er humlen nok, at den her bog bare var kedelig. Det gik forstærkt, og selvom jeg synes slutningen var god og epilogen virkelig god, så kan den sidste time nok bare ikke rette op på ti timers kedsomhed.

Skriv en kommentar