Cover Release: Black Dagger Legacy #3: Blood Fury

Jeg køber UK-udgaverne af Black Dagger-serien, så det er også UK-coveret jeg viser her. US-coverne er frygtelige, men hvis i har lyst kan i tjekke US-coveret ud på Goodreads her.

35755144

Altså, farverne er mega pæne. Jeg elsker lilla/blå i kombination, men ham gutten der? Meh. Jeg er ikke rigtig tiltrukket af ham, og det er nok heller ikke lige sådan jeg forestiller mig Peyton ser ud – jeg kunne sværge på, at han er beskrevet som lyshåret i bogen før. Medmindre det her er Novo? Men Novo er en kvinde, og ham her har skæg, så hvis det er tilfældet er der noget jeg fuldstændig har misforstået.

Anyway, så passer det nu meget godt med coveret til de tre andre bøger i serien. Man kan se de hører til samme serie, der er samme opbygning med hætteklædt fyr øverst, scene fra byen nederst. I like it!

blackdaggerlegacy

Black Dagger Legacy-serien er en spinoff til Black Dagger Brotherhood, så man skal ikke læse bagsideteksten til nogen af bøgerne uden at have tjekket Black Dagger Brotherhood læseordenen, ellers bliver man spoilet. Men bog 3 kan findes på Goodreads her til dem der er interesseret.

Skriv et svar

