Cover Release: Cadaver & Queen

Cadaver & Queen er, så vidt jeg ved, en enkeltstående historisk YA. Den tager historiske elementer, og jeg mistænker den måske også mikser dem med noget fantasy-agtigt – og Victor Frankenstein er involveret. Count me in!

35140600

Jeg elsker det cover! Egentlig var bagsideteksten nok til at jeg var ret interesseret, men nu har jeg absurd meget lyst til at købe den, bare for at have den er sygt pæn. Jaja, det er forkert, I know. Men det her er sådan et cover der sælger for mig, jeg elsker farverne, den der isblå blandet med det lilla er virkelig pænt sammen, og mine øjne bliver virkelig draget til den.

Den udkommer 27. Februar 2018, og du kan finde den på Goodreads her.

Skriv et svar

