Top 5 Wednesday: Bogcovers du gerne vil leve i.

Top 5 wednesday er kreeret af GingerReadsLainey på youtube.

August 2nd: Book Covers You’d Live In
— We all love a good cover but what are some covers you’d like to be transported into?

Alle og enhver der følger bare lidt med her ved vel efterhånden at jeg er en værre coverwhore, jeg køber 8 ud af 10 gange en bog fordi den er pæn, uden at gå alt for meget op i hvad den handler om. Min hjerne lader til at mene at er den pæn, så må den også være god, så det her onsdagsemne? Looove, det er lige mig!

10507293

The Selection#1: The Selection af Kiera Cass

Jeg har seriøst en skjult dragqueen indeni, for der er virkelig ikke noget jeg elsker mere end vilde, fantastiske kjoler, glitter, glam og bling, og det kan seriøst aldrig blive vildt nok. Normalt er jeg en jeans-og-flade-støvler-pige, men jeg gad virkelig godt få sat hår, ordnet makeup og blive iført den der kjole.

sejlvaeveren_361504

Sejlvæveren af Muffy Morrigan

Drager, magi, sejlskibe i rummet? Count me in! Der er faktisk ikke rigtig grundt til at forklare en hel masse, jeg elskede det her univers, og jeg gad virkelig godt bo i det ❤

30179899

Losing it #2: Som Sendt fra Himlen af Cora Carmack

Bliver man ikke bare sådan lidt glad af det her cover? Solen skinner og det emmer af forelskelse, og det er da alle tiders! Hvem vil ikke gerne bo i det?

26007853

Mørkets Søn #1: Mørkets Søn af Jeanette Hedengran og Tina Sanddahl

Den her er med, fordi jeg virkelig godt gad bo et sted, hvor man kan ride på pantere ❤

33616140

Vandflammens Saga #4: Havets Magi af Jennifer Donnelly

Jeg gad virkelig godt svømme rundt under vandet i det arktiske hav, især hvis det ser så fantastisk ud som her, og jeg kunne være en havfrue der aldrig frøs!

Skriv et svar

