Anmeldelse: Soul Screamers #3: My Soul To Keep

9734454

pink 4 stjerner

 

 

  • Titel: My Soul to Keep
  • Serie: Soul Screamers #3
  • Forfatter: Rachel Vincent
  • Antal Sider:  378
  • Udgivelse: 2011
  • Sprog: Engelsk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Forlag: Mira Ink
  • ISBN: 9780778304104
  • Læst: 13/6 til 21/6

 

Kaylee has one addiction: her very hot, very popular boyfriend, Nash. A banshee like Kaylee, Nash understands her like no one else. Nothing can come between them.

Until something does.

Demon breath. No, not the toothpaste-challenged kind. The Netherworld kind. The kind that really can kill you. Somehow the super-addictive substance has made its way to the human world. But how? Kaylee and Nash have to cut off the source and protect their friends—one of whom is already hooked.

And so is someone else…

Jeg har med vilje indsat en bagsidetekst fra en anden udgave end den jeg selv læste – fordi hele den første halvdel af bogen bliver spoilet på bagsiden. Jeg var faktisk virkelig sur over det indtil omkring halvvejs, hvor historien ligesom var ovre det som jeg var blevet spoilet, og det begyndte at blive spændende igen. Jeg endte med at tilgive den for den første halvdel, for den anden halvdel var dæleme god!

Men altså, overvejer i at investere i de her udgaver, så lad for guds skyld være med at læse bagsideteksten. Alle de små hints er slet ikke spændende, fordi man allerede ved præcis hvad det er der foregår, og jeg endte med at være pissetræt af Kaylee fordi hun bare ingenting fattede. Jeg ved jo godt at hun ikke ved hvad jeg ved, men for helvede det var irriterende. Så er det jo ligesom ikke spændende mere vel?

Nå, men den anden halvdel af bogen var fænomenal. Især fordi at Nash og Kaylees forhold virkelig kommer på prøve, og der er bare intet pussenusset over det overhovedet. Forfærdeligt, men også mega fedt! Derudover er historien virkelig spændende, og fuld af plottwists, og jeg havde slet ikke forudset at det ville ende som det gjorde.

Jeg elsker den her blanding af krimi og paranormal, og det var virkelig en god bog! Men lad være med at læse bagsideteksten på den her udgave. Jeg tilgav den til sidst, men det er sgu lidt nederen at blive spoilet til over halvdelen af handlingen. Men derudover, mere Soul Screamers til mig, tak!

 

 

 

 

 

 

 

Skriv et svar

