Top 5 Wednesday: Hate to Love Romances

Top 5 wednesday er kreeret af GingerReadsLainey på youtube.

Fra tråden på Goodreads:

June 28th: Hate to Love Ships
— Ask and you may receive. By request, a topic all about your favorite hate to love romances!

Faktisk fattede jeg ikke helt det her emne til at starte på, og det gør jeg måske stadig ikke, men det er min blog, så nu bliver det sådan. Altså, jeg kunne ikke finde ud af om det betød favorite romances hvor de involverede går fra at hade til at elske hinanden, eller om det var romances som jeg hader at elske – ya’ know what I mean? Men nu har jeg betsemt mig for, at det bliver det første, så yndlingsromances hvor personerne går fra at hade til at elske hinanden.

12578077

Daemon og Katy – Lux-serien af Jennifer L. Armentrout

Katy kan absolut ikke lide Daemon til at starte med, og det forstår man jo egentlig godt. Han er pissearrogant, hamrende irriterende, og man har faktisk lidt lyst til at slå ham med en stegepande. Meeen, det varer ikke ved, og der kommer en megahot romance ud af det.

aftaltspil

Hannah og Garret – Off Campus #1: Aftalt Spil af Elle Kennedy

Jeg kan virkelig ikke anbefale den her serie nok, den er sjov, sød og sexet! Hannah og Garret kan absolut ikke lide hinanden i begyndelsen – eller, Hannah kan i hvert fald ikke lide Garret. Hun synes han er barnlig, opblæst og en værre player – men det ændrer sig selvfølgelig!

p1070454

Penryn og Raffe – Angelfall-trilogien af Susan Ee

Penryn og Raffe er ærkefjender. Penryn er menneske, og Raffe er en af de engle der har invaderet jorden og kastet verden ud i post-apokalyptisk kaos. Og så har englende bortført Penryns søster, så du kan nok forestille dig hvad Penryn synes om Raffe, og han har det på præcis samme måde. Men somehow bliver der alligevel tiltrækning imellem dem, og romance ensues.

14384

Emma og Lachlain – Immortals After Dark #2: A Hunger like No Other af Kresley Cole

Uha der er kold luft mellem Emma og Lachlain i begyndelsen. Emma er vampyr, Lahclains svorne fjender, men hun er alligevel skæbnebestemt til at være hans mage, så han føler kaldet indeni, bliver tiltrukket af hende, men hader hende samtidig for det hun er. Emma hader ham bare fordi han er en kæmpe idiot, hvad jeg egentlig godt kan forstå.

1421990.jpg

Cat og Bones – Night Huntess-serien af Jeaniene Frost

Cat bliver fanget af en vampyr-dusørjæger ved navn Bones, og de ender med at indgå en aftale. Så de er ikke ligefrem fans af hinanden til at begynde med, og Bones er cocky, irriterende og bedreviden, men for helvede hvor er han også hot! Så naturally hader de ikke hinanden for evigt… I øvrigt en af mine all time favorit romances. Tilsat mord, blod og vampyrer.

Skriv et svar

