Cover redesign af Exilium #1: De Fejlfødte og cover release på Exilium #2: Glasmuren

Nu kunne jeg faktisk vældig godt lide det oprindelige cover til De Fejlfødte, men hånden på hjertet: det nye cover ER altså meget federe! Meget mere eyecatching og virkelig pænt at se på. Og så er det virkelig nice at de har lavet coveret om til etteren også, så man kan få sin serie til at matche. Thumbs up for det herfra! Vi starter lige med at kigge på det gamle og det nye cover til etteren, De Fejlfødte:

exilium1

Jeg kunne jo som sagt godt lide det oprindelige cover, jeg synes det var cool, uhyggeligt og passede godt til en post-apocalyptic-agtig historie. Jeg kan godt lide det der lidt forvredne udtryk som det har, if ya’ know what I mean? Men hands down, det nye cover ER flottere, meget mere eye-catching og stadig uhyggeligt og creepy på en god post-apocalyptic-agtic måde. Farverne er fantastiske, detaljerne er fantastiske, og så er skriften eller designet på titlen med de der lidt mere kantede guldbogstaver lige i øjet. Pissepænt cover!

Hvis vi så går videre til coveret til toeren, så er jeg også ret vild med det, men ikke helt så meget som med det til etteren.

exilium2

Den har de samme farver og så videre som ettern, og det er faktisk egentlige lige i skabet, men jeg er sgu bare ikke vild med hende pigen på billedet. Jeg synes hun har et virkelig træls, lidt ligegyldigt ansigtsudtryk, og jeg er er altså bare ikke rigtig feelin’ it to be honest. Men det passer fandeme godt sammen coveret til ettern, og alt det andet er pænt, så hva’ faen – det er ikke en total katastrofe at jeg ikke lige kan lide pigens fjæs.

exilium

Jep, mega godt match på de to covers – forestil jer dem side om side på bogreolen ikke? Whats not to like? Glasmuren udkommer til efteråret, og jeg har forstået det sådan at De Fejlfødte udkommer med det nye cover samtidig med Glasmuren, men correct me if I’m wrong. I kan tjekke bagsideteksten ud til den første bog herunder, finde den på Goodreads her, læse min anmeldelse her, og finde forfatteren på facebook her.

18489907_1209322895846779_2136057645772470108_o

 

Skriv et svar

