Top Five Wednesday: Side Ships

Top Five Wednesday blev oprindelig startet af GingerReadsLainey på Youtube.

‘Uha, den er spændende den her! Sådan lige off the beat kan jeg faktisk ikke engang komme i tanke om nogen side ships ud over Ron/Hermione (som jeg absolut ikke var fan af), men jeg kunne da alligevel grave nogen frem ved nærmere inspektion af bogreolen. Jeg har åbenbart bare pisseringe hukommelse. Beskrivelsen fra Goodreads lyder sådan her:

June 14th: Side Ships
— Tell us your favorite relationships that don’t involve the protagonist!

Jeg er faktisk et af de der mennesker som er herredårlig til at huske hvad jeg har læst. Jeg kan aldrig huske detaljer, mere om det var en god eller dårlig bog, og så nogle overall ting.

 

16128429

Liv og Roar – Under The Never Sky-trilogien af Veronica Rossi

Liv og Roar fra Under The Never Sky-trilogien var de første jeg faktisk kom i tanke om. Roar er simpelthen fantastisk, og serien er propfuld af fantastiske karakterer. Og Liv og Roar? Perfect love story ❤

3566345

Michael og Eve – The Morganville Vampires-series af Rachel Caine

Det kan godt være jeg synes det blev lidt for sødsuppe med de to i de sidste bøger, men de er et fantastisk godt par! Eve er sjov, anderledes og jeg elsker hendes tøjstil, og hende og Michael er fantastiske sammen.

16373608

Afrodite og Darius – Nattens Hus-serien af P. C. Cast + Kristin Cast

Afrodite er en værre kælling, og jeg elsker hende for det! Hende og Darius er virkelig gode sammen, og det minder lidt om soldaten (Darius) og den skønne ungmø, hvor ungmøen så bare er en megalækker pige med herremeget attitude. Jeg er fan!

ergtergerg

Simon og Isabelle – Dødens Instrumenter-serien af Cassandra Clare

Jeg elsker Simon, han er bare alle tiders fyr! Så kan det godt være at Isabelle er en skovl, men Simon er så mega awesome, og de er så meget meant to be.

020511_packshot2

Sam og Jannalynn – True Blood-serien af Charlaine Harris

Jeg kan ikke rigtig sige så meget af spoilery årsager, men jeg synes virkelig de to var et godt par! Rolige, velovervejede Sam og vilde, hårdslående Jannalynn.

Skriv et svar

