Cover Release: There’s Someone Inside Your House

Stephanie Perkins er jo forfatteren bag Anna og Det Franske kys og de to andre bøger i den serie, bøger som jeg absolut elskede! There’s Someone Inside Your House er en helt anden genre end romance (Som Anna, Lola og Isla-bøgerne jo er), det her lyder nærmere som en YA horror/thriller. Den lyder faktisk spændende nok, men coveret er godt nok ikke lige min kop te.

15797848

Det er nok meningen det skal være et sådan lidt creepy cover, men så skulle det nok være lidt mindre pink. I hvert fald for mig. Og så synes jeg måske bare det er sådan lidt bleh, lidt kedeligt og uden detaljer. Jeg kigger på det og tænker meh, og det er jo aldrig godt. Så vidt jeg ved er det her en enkeltstående historie, og den udkommer til september i år. Find den på Goodreads her, og bagsideteksten kan i læse nedenfor.

Scream meets YA in this hotly-anticipated new novel from the bestselling author of Anna and the French Kiss.

One-by-one, the students of Osborne High are dying in a series of gruesome murders, each with increasing and grotesque flair. As the terror grows closer and the hunt intensifies for the killer, the dark secrets among them must finally be confronted.

International bestselling author Stephanie Perkins returns with a fresh take on the classic teen slasher story that’s fun, quick-witted, and completely impossible to put down.

 

En mening om “Cover Release: There’s Someone Inside Your House

Skriv et svar

