Nyt På Reolen #114: Januar, Februar, Marts 2017

Jeg har gået lidt og samlet bøger sammen de sidste par måneder til et samlet bookhaul. Jeg har købt lidt selv, men det meste er anmeldereksemplarer fra forlag. Der er alligevel kommet ret mange bøger ind ad døren, så mit projekt minimer-TBR-stak går ikke super godt – men who cares, det er jo nye bøger! How can you nok like that?

2017-03-29 17.51.37

11 bøger blev det til, og så er der faktisk en der ikke er med. Jeg købte nemlig Odd Thomas brugt på Amazon, men den dukkede aldrig op, så nu har de sendt en ny – men der er to uger endnu til estimeret leveringstid, og nu gad jeg ikke vnet længere med at lave bookhaul, haha! Forhåbentlig dukker den op den her gang … Bortset fra Off Campus #4 er de alle sammen anmeldereksemplarer, og flere af dem har jeg allerede læst – jeg skal nok linke til anmeldelserne.

2017-03-29 17.55.39

Der er jo selvfølgelig Off Campus #4: Kamp Til Stregen, som jeg forudbestilte via Saxo.com. Jeg har læst den, og den var fucking fantastisk! Der er godt nok graviditet og børn involveret, noget som jeg absolut ikke gider i bøger, men her var jeg komplet solgt til stanglakrids. SÅ GOD ❤

20170329_175440

Solbiens Brod er 2. bog i Krøniken om Morika, som er forhistorien til Morika-trilogien. Den første var god, så jeg glæder mig til den her. Den er fra forlaget Facet. Dødens Mærker er en af de bedste bøger jeg har læst i år, den er helt fantastisk god! Science fiction og mystiske evner, krig og kærlighed, jeg elskede det! Den er fra forlaget Alvilda, og du kan læse min anmeldelse af den her.

20170329_175407

Jeg fik tre overraskelsespakker fra Gyldendal, og det er faktisk mega fedt nu at være blevet så cool at man får tilsendt surprisepakker, haha! Den Som Svigter og Den Som Husker er henholdvis 2. og 3. bog i Terra Nova-trilogien. Jeg læste den første for et par år siden da den udkom og husker den som god. Jeg har læst toeren, Den Som Svigter, og den var også god, og jeg er i gang med 3’eren nu. Jeg er meget spændt på hvordan det her skal ende. Og super flotte forsider også!

20170329_175347

Fra forlaget Lovebooks kom der to NA-romance-bøger. De er begge enkeltstående og altså ikke en del af en serie. Ti Små Åndedrag har jeg ikke læst endnu, men jeg er lige blevet færdig med Skrøbelig Skønhed, som var god og meget hjerteskærende på den gode måde.

2017-03-29 17.52.59

Dreamlitt sendte mig to bøger, Kalamit som er 3. og sidste bog i Fortropperne-trilogien (og som jeg glæder mig sygt meget til at læse), og så Den Tatoverede Mand af Peter V. Brett, som er første bog i en fantasyserie på fem bøger. Den Tatoverede Mand har jeg læst, og den var helt fantastisk god! Dreamlitt er i gang med at oversætte toeren, så det er jo mega fedt! Der er anmeldelse af bogen her.

2017-03-29 17.52.13

Den Halve Konge er fra Gyldendal, og er første bog i en YA fantasy-serie af forfatteren til Den Første Lov-trilogien. Jeg har læst de første to bøger i Den Første Lov og de var gode, så jeg har rimeligt høje forventninger til den her. Og den har et mega awesome kort indeni! Akvarium er også fra Gyldendal, og det er YA om en pige hvis far er syg af kræft og sælger den sidste del af sit liv på Ebay for at skaffe penge til sin familie.

2 meninger om “Nyt På Reolen #114: Januar, Februar, Marts 2017

  1. Interessant oplæg til Akvarium – har ikke hørt om bogen før men overvejer at læse mere om den.

    Hvilken bog glæder du dig mest til at læse?

    God påske!

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    1. Jeg er ret spændt på Akvarium, den lyder slet ikke som noget jeg før har læst. Off Campus var helt sikkert øverst på læselisten i den bunke der – fuck den var god ❤

Skriv et svar

