Cover Release: The Graces #2: The Curses

Jeg har det faktisk lidt mærkeligt med at der kommer en toer. Etteren var helt fantastisk, men den sluttede faktisk helt fint, og jeg har lidt svært ved at se, hvordan en toer skal kunne fortsætte den awesomehed som jeg synes etteren var. Men på den anden side, who knows? Coveret er i hvert fald flot, selvom jeg synes det er en lidt mystisk grøn farve, der ikke passer så godt til etteren.

25620458

Meget i stil med etteren, og virkelig flot! I sig selv er den grønne farve og den midnatsblå baggrund jo helt vildt smuk, og jeg kan lige se den for mig med guldtryk, ligesom etteren havde. Så pænt!

wehfowihef

Men jeg synes altså ikke det passer til coveret til den første. Jo, stilen er da den samme, men toeren har slet ikke så meget blikfang, og den grønne farve synes jeg ikke fungerer sammen med den røde. Men hey, i det mindste kan man da se, at de to bøger tilhører samme serie, og det er et plus. Find etteren på Goodreads her, og bagsideteksten herunder:

28818369.jpg

Everyone loves the Graces.

Fenrin Grace is larger than life, almost mythical. He’s the school Pan, seducing girls without really meaning to. He’s biding his time until someone special comes along. Someone different, who will make him wonder how he got along all this time without her. Someone like me.

Fenrin’s twin, Thalia, is a willowy beauty with rippling, honey-colored hair. Wherever she goes, Thalia leaves behind a band of followers who want to emulate her. She casts spells over everyone she encounters, just like Fenrin—even if they both deny it.

Then there’s Summer. She’s the youngest Grace, and the only one who admits she’s really a witch. Summer is dark on the outside—with jet-black hair and kohl-rimmed eyes—and on the inside. It was inevitable that she’d find me, the new girl—a loner with secrets lurking under the surface.

I am River. I am not a Grace. But I’ll do anything to become one.

 

6 meninger om “Cover Release: The Graces #2: The Curses

  1. Rigtig flot forside, men jeg er altså også lidt spændt på 2’eren.
    Jeg kunne ikke helt finde ud af, hvad jeg syntes om 1’erens slutning, så ved ikke rigtig, hvad jeg skal forvente 😀

Skriv et svar

