Cover Release: Iron Gold #1: Iron Gold

Det er faktisk mega lang tid siden det her cover dukkede op på Goodreads, men jeg troede virkelig ikke det var det endelige cover (selvom det ikke har den der “Cover Not Final” label på). Det er bare så – ufærdigt på en måde, som om det er lavet i hast og det appellerer virkelig ikke til mig.

Nå, men det er første bog i en trilogi, som foregår i samme univers som Red Rising. Jeg har forstået det sådan at den foregår efter Red Rising-trilogien, men det må i ikke lige hænge mig op på, for jeg kunne ikke lige finde en pålidelig kilde. Men det er i hvert fald et faktum, at trilogien bliver til noget. Den første bog udkommer Januar 2018.

29217027

Kan i se hvad jeg mener? Altså, det er jo faktisk rigtig flot, men det er bare så simpelt og enkelt, at det ligner man ikke rigtig gad gøre en indsats. Derudover, så er coveret samme stil som erotiske bøger altid er, og det kan jeg altså bare ikke ryste af mig. Måske med sort baggrund, men den hvide er bare meh. Bagsidetekst er der ikke rigtig noget af endnu, men du kan finde bogen på Goodreads her.

2 meninger om “Cover Release: Iron Gold #1: Iron Gold

  1. Helt enig, der er et “for let”- cover , der er ikke meget drama over farven hvid… Samtidig når jeg ser, at det er en Red Rising Novel, så tænker jeg lidt, at man prøver at malke flere penge ud af den historie, istedet for at komme med noget nyt, men lad os da håbe at det ikke er tilfældet!

    1. Det har jeg også tænkt! Men jeg ved så ikke hvordan den oprindelige trilogi slutter, så måske giver det mening. Jeg har det lidt på samme måde med Cassandra Clares Shadowhunter-bøger. Hvornår stopper hun og finder på noget nyt?

Skriv et svar

