Cover Release: Warcross #1: Warcross

Jeg har været fuldstændig obsessed med den her bog siden den fik en bagsidetekst. Den lyder fantastisk, og titlen er fantastisk, men coveret? Totalt miss for mig, jeg hader det! Det er så grimt! Selvom jeg virkelig gerne vil læse den bog, så overvejer jeg kraftigt at se, om der kommer en UK-udgave der ser anderledes ud, eller om paperback-udgaven er lidt pænere. Det her? Puha jeg synes det er frygteligt.

29385546

Altså, farverne er jo egentlig helt fantastiske, men coveret er så simpelt og med den hvide baggrund ser det bare fuldstændig mærkeligt ud. Med mærkeligt så mener jeg underligt, absurd og malplaceret. Jeg er virkelig skuffet over, at det er så simpelt. Hallo, hvor er al actionen, awesomeheden og episkheden? For mig er den der slet ikke, det der ser bare grimt og træls ud. Måske ville det have været bedre hvis baggrunden var alt andet end hvid, men nu har de jo så altså valgt en hvis baggrundsfarve, og det er virkelig forfærdeligt at kigge på. Does. Not. Work. Og så lige for god ordens skyld, så er det altså helt OK med mig hvis du synes det her er et fantastisk cover. Det gør jeg bare ikke, og det her er min blog, så hvis du får ondt i måsen over det er det nok ikke her du skal befinde dig. Du har ret til at mene noget andet, og det respekterer jeg, men jeg gider sgu ikke have sure kommentarer om min person fordi jeg mener noget andet end dig.

Med det på det rene, så udkommer Warcross til oktober, og jeg skal helt sikkert læse den – bare helst i en udgave der ikke har det her cover. Så vidt jeg ved er det en trilogi, og så fantastisk som jeg synes hendes Legend-trilogi var, så tænker jeg den her også er awesome. Jeg har også stadig til gode at læse den anden serie hun har udgivet, The Young Elites, men i ved hvordan det her. So many books, so little time. Bagsideteksten til Warcross findes på Goodreads her eller lige herunder:

From #1 New York Times bestselling author Marie Lu—when a game called Warcross takes the world by storm, one girl hacks her way into its dangerous depths.

For the millions who log in every day, Warcross isn’t just a game—it’s a way of life. The obsession started ten years ago and its fan base now spans the globe, some eager to escape from reality and others hoping to make a profit. Struggling to make ends meet, teenage hacker Emika Chen works as a bounty hunter, tracking down players who bet on the game illegally. But the bounty hunting world is a competitive one, and survival has not been easy. Needing to make some quick cash, Emika takes a risk and hacks into the opening game of the international Warcross Championships—only to accidentally glitch herself into the action and become an overnight sensation.

Convinced she’s going to be arrested, Emika is shocked when instead she gets a call from the game’s creator, the elusive young billionaire Hideo Tanaka, with an irresistible offer. He needs a spy on the inside of this year’s tournament in order to uncover a security problem . . . and he wants Emika for the job. With no time to lose, Emika’s whisked off to Tokyo and thrust into a world of fame and fortune that she’s only dreamed of. But soon her investigation uncovers a sinister plot, with major consequences for the entire Warcross empire.

In this sci-fi thriller, #1 New York Times bestselling author Marie Lu conjures an immersive, exhilarating world where choosing who to trust may be the biggest gamble of all.

6 meninger om “Cover Release: Warcross #1: Warcross

    1. Det er skægt det med covers, der er også mange der bare slet ikke kan snuppe pige-i-kjoler-coverne, men jeg eeelsker dem 😀 Kliché eller ej, de er så pæne ❤

Skriv et svar

