Cover Release: The Gold Seer Trilogy #3: Into the Bright Unknown

Jeg har kun læst én trilogi af Rae Carson, men den var fandeme også fantastisk! Fire and Thorns-trilogien er blevet en favorit, den er simpelthen så god, og jeg tænker tit at jeg gerne vil genlæse den. Når det så ikke er sket (og jeg ikke har læst andet af hende), så er det fordi 1. min TBR er på svimlende 1400+ bøger, 2. Jeg har lovet mig selv t stoppe med at købe så mange bøger til jeg når i bund med de ulæste jeg faktisk har, og 3. jeg vil virkelig gerne læse den her trilogi, men jeg vil gerne vente til alle 3 bøger er udkommet. Hvis jeg var blevet nødt til at vente på den sidste bog i Fire and Thorns-serien tror jeg at jeg var blevet sindssyg.

Så jeg venter pænt til Oktober, hvor Into the Bright Unknown udkommer, og derefter køber jeg hele trilogien. I hardcover, sgu!

goldseer3

Jeg synes, at coveret er helt fantastisk flot når man kommer tæt på. Men ligesom med coveret til den første, så er det bare frygtelig mørkt når man ser det på afstand. Hele den her baggrund er jo usynlig, indtil du stikker bogen helt op i ansigtet. Men hvis titlen faktisk er guldfarvet i virkeligheden (i, ved shiny og sådan), så tror jeg det her er en sindssygt pæn bog at have stående på reolen.

goldseertrilogy

Jeg elsker, hvordan de her bøger ser ud sammen. Der er ingen tvivl om at de tilhører en serie, der er fantastisk sammenhæng, og selvom jeg synes coveret til bog 2 skiller sig lidt rigeligt ud, så kan jeg godt lide at de ser så sammenhængende ud. Kom og bo på min reol, tak ❤

goldseer1

Gold is in my blood, in my breath, even in the flecks in my eyes.

Lee Westfall has a strong, loving family. She has a home she loves and a loyal steed. She has a best friend—who might want to be something more.

She also has a secret.

Lee can sense gold in the world around her. Veins deep in the earth. Small nuggets in a stream. Even gold dust caught underneath a fingernail. She has kept her family safe and able to buy provisions, even through the harshest winters. But what would someone do to control a girl with that kind of power? A person might murder for it.

When everything Lee holds dear is ripped away, she flees west to California—where gold has just been discovered. Perhaps this will be the one place a magical girl can be herself. If she survives the journey.

The acclaimed Rae Carson begins a sweeping new trilogy set in Gold Rush-era America, about a young woman with a powerful and dangerous gift.

Skriv et svar

