Cover Release: Terra Nova #3: Den Som Husker

Jeg har læst den første bog i serien, som jeg husker som god, men lidt abstrakt og fuzzy. Til gengæld er der ikke en finger at sætte på coverne, Gyldendal har virkelig ramt plet der! De er fantastisk flotte og helt vildt dragende, når man ser dem får man med det samme lyst til at samle bogen op og kigge nærmere på den.

terranova3

Jeg er ikke helt sikker på om det her coveret eller toeren er min favorit af de tre, men det her er i hvert fald afsindigt flot! Farverne er helt fantastiske, og der sker så meget på det cover uden at man får det smidt i hovedet. Jeg er fan!

terranova

Og prøv lige at se dem ved siden af hinanden? Kan det blive pænere? Jeg er stadig i tvivl om coveret til toeren eller treeren er min favorit, men jeg er i hvert fald fan af hvordan de ser ud sammen!

teranova11

Ekstremt vejr har gjort verden til et farligt sted at opholde sig, og kampen om ressourcerne er i gang. DEN SOM TØVER er første bind i Astrid Heise-Fjeldgrens stort anlagte serie TERRA NOVA.

Oplandet, foråret OO15

På storskærmen nåede jeg at få et glimt af min far, smilende i sin Mine-uniform, inden et billede af mig tonede frem. Jeg fik hurtigt vendt mig væk og trak huen godt ned i panden. ” … hvis nogen ser min søn … ” Min fars smil var væk, og han stirrede dødsensalvorlig ind i kameraet. ”Du skal vide, Aik, at der altid vil være en plads til dig her.”

Magthaverne i Oplandet har sat firmaet KK til at styre befolkningen med hård hånd. Elitens unge bliver sendt i Minerne for at få den pfekte uddannelse, mens de overflødige anbringes i lejre. Aik er sikret i Minerne sammen med sin far, men hvad er der blevet af hans mor og søster? Og er hans bedste ven endt i en af lejrene? Aik flygter fra Minerne og sin fars løgne for at finde svar på sine spørgsmål. Men før han ved af det, er han blevet en del af en oprørsgruppe, som planlægger en farlig aktion, der skal få folk til at vågne op og gennemskue KK’s propaganda.

Skriv et svar

