Cover Release: The Queen of the Dead #3: Grave

Jeg tilføjede den første bog i serien til min TBR, fordi jeg var totalt hooked på det der med at hun kan tale med de døde. Og så var coveret jo vildt pænt! Når jeg så ikke købte den, så var det fordi udgivelsesdatoen på den 3. bog blev ved med at blive rykket tilbage, og til sidst var der slet ingen. Så jeg tænkte at det nok aldrig bliver til noget – men nu er der kommet en udgivelsesdato til senere i år, og der er et cover og en bagsidetekst, så jeg tænker at det bliver til noget den her gang.

Coveret til 3’eren er helt klart min favorit, og så vidt jeg ved er det den sidste bog. Det er noget YA urban fantasy så vidt jeg ved.

20410872

Amen altså, det er jo et åndssvagt pænt cover <3. Masser af action og magi, virkelig pæn titel og fantastiske farver. Det hele emmer af mystisk og drager mig ind – jeg ser coveret og får lyst til at vide hvad der sker i den her bog.

graveseries

Åh altså, jeg elsker de her covers! De passer perfekt sammen, farverne er fantastiske, og de får mig til at ville købe dem for at finde ud af hvad de gemmer på. Jeg elsker dramaet og magien, og at man kan se at coverne er en del af samme serie.

12437907

It began in the graveyard. Ever since her boyfriend Nathan died in a tragic accident Emma had been coming to the graveyard at night. During the day she went through the motions at her prep school, in class, with her friends, but that’s all it was. But tonight was different. Tonight Emma and her dog were not alone in the cemetery. There were two others there—Eric, who had just started at her school, and an ancient woman who looked as though she were made of rags. And when they saw Emma there, the old woman reached out to her with a grip as chilling as death…

Skriv et svar

