Cover Release: A Court of Thorns And Roses #3: A Court of Wings and Ruin

Det kan godt være jeg ikke var ret vild med bog 1, men man kan ikke rigtig komme udenom at den her serie er everywhere. Og jeg kan faktisk rigtig godt lide coverne til serien når de står sammen, så selvom jeg nok aldrig kommer til at have alle tre bøger (eller nogen af dem) stående på reolen, så kan jeg godt sætte pris på hvor godt de passer sammen.

31451174.jpg

Lige det her tror jeg faktisk er min favorit. Jeg synes godt den grønne farve kunne være lidt klarere, men jeg elsker tatoveringerne på hendes hånd, kjolen, sværdet og håret. Its pretty!

court

Når man ser dem sammen, så ser det helt vildt godt ud synes jeg! Jeg holder stadig fast i at den grønne farve godt kunne tåle at være lidt klarere på 3’eren, men ellers er jeg vildt meget fan af hvor godt det ser ud når man stiller dem op ved siden af hinanden.

Den første bog udkommer i øvrigt på dansk i slutningen af februar i år.

16096824

When nineteen-year-old huntress Feyre kills a wolf in the woods, a beast-like creature arrives to demand retribution for it. Dragged to a treacherous magical land she only knows about from legends, Feyre discovers that her captor is not an animal, but Tamlin—one of the lethal, immortal faeries who once ruled their world.

As she dwells on his estate, her feelings for Tamlin transform from icy hostility into a fiery passion that burns through every lie and warning she’s been told about the beautiful, dangerous world of the Fae. But an ancient, wicked shadow grows over the faerie lands, and Feyre must find a way to stop it . . . or doom Tamlin—and his world—forever.

2 meninger om “Cover Release: A Court of Thorns And Roses #3: A Court of Wings and Ruin

  1. mhlind87

    Det kan godt være du ikke var særligt vild med den første bog, men jeg syntes stadig du bør give bog 2 en chance, for den er meget bedre end den første. 🙂

Skriv et svar

