Cover Release: Black Dagger Brotherhood #15: The Chosen

De amerikanske covers til den her serie er simpelthen forfærdelige, men UK-coverne? Jeg eeelsker dem! Det er også de udgaver jeg har, og de er bare så meget pænere (og mere sexede!). The Chosen udkommer i marts 2017, og jeg glæder mig så meget! Jeg elsker virkelig den her serie, og jeg håber aldrig den stopper ❤

152

Coveret til venstre er det amerikanske, og det til højre er UK-coveret. Altså, hvad sker der for det amerikanske? det er frygteligt! Baggrunden er totalt cringe-wrothy, det ligner de der billige 80’er-romancebøger, og fyren på billedet? Bleh.

Men UK-coveret er virkelig flot! Fyren ser mystisk og sexet ud, baggrunden er meget mere interessant, og farverne er fantastiske!

Jeg plejer at viser alle covers sammen, men det gider jeg altså ikke med de amerikanske. Det er 15 covers jeg skal have bikset sammen, og det magter jeg altså ikke. Men i får UK-coverne, og det ser skide godt ud jo.

brotherhood

1

In the shadows of the night in Caldwell, New York, there’s a deadly turf war going on between vampires and their slayers. There exists a secret band of brothers like no other-six vampire warriors, defenders of their race. Yet none of them relishes killing more than Wrath, the leader of The Black Dagger Brotherhood.

The only purebred vampire left on earth, Wrath has a score to settle with the slayers who murdered his parents centuries ago. But, when one of his most trusted fighters is killed-leaving his half-breed daughter unaware of his existence or her fate-Wrath must usher her into the world of the undead-a world of sensuality beyond her wildest dreams.

 

Skriv et svar

