Anmeldelse: Black Dagger Brotherhood #14: The Beast

28374747
pink 4 stjerner

  • Titel: The Beast
  • Serie: Black Dagger Brotherhood #14
  • Forfatter: J. R. Ward
  • Antal Sider: 554
  • Udgivelse: 2016
  • Sprog: Engelsk
  • Originalsprog: Engelsk
  • Forlag: Piatkus
  • ISBN: 978-0-349-70915-3
  • Læst: 6/12 til 9/12

Rhage and Mary return in a new novel of the Black Dagger Brotherhood, a series “so popular, I don’t think there’s a reader today who hasn’t at least heard of [it]” (USA Today).

Nothing is as it used to be for the Black Dagger Brotherhood. After avoiding war with the Shadows, alliances have shifted and lines have been drawn. The slayers of the Lessening Society are stronger than ever, preying on human weakness to acquire more money, more weapons, more power. But as the Brotherhood readies for an all-out attack on them, one of their own fights a battle within himself…

For Rhage, the Brother with the biggest appetites, but also the biggest heart, life was supposed to be perfect—or at the very least, perfectly enjoyable. Mary, his beloved shellan, is by his side and his King and his brothers are thriving. But Rhage can’t understand—or control—the panic and insecurity that plague him…

And that terrifies him—as well as distances him from his mate. After suffering mortal injury in battle, Rhage must reassess his priorities—and the answer, when it comes to him, rocks his world…and Mary’s. But Mary is on a journey of her own, one that will either bring them closer together or cause a split that neither will recover from…


Den her serie må seriøst aldrig stoppe! Jeg elsker elsker elsker den, hver eneste karakter og hver eneste bog er fantastisk, og den her var også virkelig god! Okay, så den er ikke helt på højde med The King, men åh hvor jeg elskede hver side!

Det gode:

  • Vi er tilbage hos Rhage og Mary, og selvom det er 13 bøger siden de to har været hovedpersoner sidst, så er man med det samme tilbage i hovedet på dem begge to – og man kan stadig kende dem.
  • Rhage. Åhhh altså. Okay, han er ikke min favoritbroder (Zsadist og Wrath <3), men han er mega awesome! Han er hård, haner rå, men han har også følelser og tør vise dem. Det er feeedt!
  • Rhage og Mary som par. De to er fantastiske sammen, der er romance og spænding, og Rhages længsel efter Mary er to die for. Og der er mega hot sex ❤
  • Plottet. Altså, J. R. Ward formår virkelig at lave det mest fantastiske komplicerede plot, og alligevel taber man aldrig tråden. Hovedhistorien her er Mary og Rhage og deres problemer, men der kører flere andre plotlinjer sideløbende, den overall historie om man vil, og det er så mega awesome!
  • Layla-plottet. Thank God vi får Laylas bog næste gang, for jeg tror ikke jeg holder spændingen ud længere!
  • Flere what-the-fuck-plottwists på den gode måde. Mere siger jeg ikke.

Det knap så gode:

  • Jeg ville ønske det handlede lidt mindre om børn. Det var som om det handlede mere om Bitty end om Rhage og Mary nogle gange, og det var jeg egentlig ret træt af.
  • Den magiske opvågnen af nogen. Jeg kan ikke rigtig sige mere men… vedkommende burde være død. Det var lidt for staged, hvis i forstår hvad jeg mener?

Okay, så der var et par ting jeg synes ikke helt spillede, men for helvede hvor jeg elsker den her serie ❤ Og wauw, hvad skal der ske med plottet efter de ting der skete i den her? miiiindfucked!

Skriv et svar

