GISP! Bloggen har skiftet look!

Hvem skulle nu have troet det, nu har jeg troligt brugt det samme design siden den dag i marts 2012, hvor jeg besluttede mig for at NU skulle det være, jeg ville lave en bogblog. Jeg har aldrig rigtig tænkt på at ændre, men helt ærligt? De sidste par måneder var jeg altså blevet lidt træt af det lyserøde småprikkede look. Time for change! Og så blev det det her. Jeg vil have, at man bare kan scrolle og læse blogindlæggene imens, og jeg vil have noget simpelt. Og det her synes jeg sgu ser godt ud! Lidt mere clean og moderne, jeg er vild med det!

Så skal jeg bare have taget nogle ordentlige billeder til headeren …

5 meninger om “GISP! Bloggen har skiftet look!

Skriv et svar

