Cover Release: Riders #2:Seeker

Det kan godt være at det er Veronica Rossi der har skrevet den her serie, og det kan godt være jeg elskede hendes Under the Never Sky-trilogi. Men jeg havde faktisk ikke planer om at læse den her serie. Den lyder OK spændende, men ikke noget jeg er helt oppe og ringe over, og så er coveret til den første bog så forfærdeligt at jeg får helt ondt i øjnene.

Men coveret til bog to? JEG DØR! Det er SÅ fantastisk pænt, at jeg næsten ikke forstår at de to bøger er en del af den samme serie. Jeg begynder faktisk måske at mene at det alligevel er en serie jeg bør tjekke ud. Der er ikke nogen beskrivelse til den her bog endnu, så om den lyder mere interessant end etteren er svært at sige. Men pæn, det er den!

23430477

ITS SO PRETTY! Som den hestepige jeg jo er, så synes jeg selvfølgelig at hesten er mega awesome. Dels fordi den ser så kraftfuld og stærk ud, og dels fordi den er lavet af røg og går lidt i et med titlen på den måde. Det ser jo vildt fedt ud! Baggrunden er helt fantastisk, og den gyldne orangeagtige farve hele coveret har er to die for. I love it!

riders

De ser da også OK ud sammen, i det mindste kan man se en rød tråd mellem de to covers. Men jeg bliver virkelig aldrig fan af coveret til den første bog, jeg synes det er forfærdeligt!

Seeker udkommer i Maj 2017.

23430471

Nothing but death can keep eighteen-year-old Gideon Blake from achieving his goal of becoming a U.S. Army Ranger. As it turns out, it does.

While recovering from the accident that most definitely killed him, Gideon finds himself with strange new powers and a bizarre cuff he can’t remove. His death has brought to life his real destiny. He has become War, one of the legendary four horsemen of the apocalypse.

Over the coming weeks, he and the other horsemen—Conquest, Famine, and Death—are brought together by a beautiful but frustratingly secretive girl to help save humanity from an ancient evil on the emergence.

They fail.

Now—bound, bloodied, and drugged—Gideon is interrogated by the authorities about his role in a battle that has become an international incident. If he stands any chance of saving his friends and the girl he’s fallen for—not to mention all of humankind—he needs to convince the skeptical government officials the world is in imminent danger.

But will anyone believe him?

Skriv et svar

