Anmeldelse: Losing It #3: Som Du Ser Mig

• Antal Sider: 304
  • Originaltitel: Finding It
  • Forlag: Lovebooks
  • ISBN: 9788711563120
  • Læst: 20/10 til 21/10

Sommetider må man fare vild for at indse, hvor man virkelig hører hjemme.

De fleste amerikanske piger ville dø for at rejse Europa rundt efter universitetet uden forpligtelser, uden forældre og med et bundløst kreditkort på lommen. Kelsey Summers er ingen undtagelse. Hun har en fest … eller det prøver hun i hvert fald at overbevise sig selv om. Det kan nemlig være en ensom affære at forsøge at finde ud af, hvem man er – særligt hvis man i virkeligheden er bange for, hvad man vil finde, når det kommer til stykket.

Uanset hvor meget Kelsey fester, drikker og danser, kan det ikke holde ensomheden på afstand. Men måske kan Jackson Hunt hjælpe hende. Efter et par tilfældige måder overtaler han hende til at tage med på eventyr. For hver by og hver oplevelse bliver Kelseys tanker en smule klarere og hendes hjerte en smule mindre hendes. Jackson hjælper hende med at opklare, hvad hun drømmer om, og hvad hun gerne vil med sit liv. Men jo mere hun lærer om sig selv, jo mere indser Kelsey, hvor lidt hun egentlig ved om Jackson …

Anmeldereksemplar fra forlaget Lovebooks

Jeg havde ikke lige umiddelbart planer om at kværne hele den her bog på under et døgn, men det var lige præcis det der skete. Efter at have læst de første to bøger i serien vidste jeg godt, at det her nok ville være en af de bøger jeg ville flyve igennem og elske – og det gjorde jeg virkelig! Det var absolut den bedste bog i serien, og jeg elskede hvert sekund af den.

Egentlig er Kelsey ikke lige umiddelbart sådan en hovedperson man elsker. Hun er temmelig ligeglad med alting, bortset fra at være fuld, og hun opfører sig egentlig ret dårligt. Men alligevel kunne jeg med det samme identificere mig med hende, hun er så relateable og jeg forstod fra starten hvorfor hun gjorde som hun gjorde, og jeg følte med hende. Samtidig kunne jeg virkelig godt lide, at hun ikke er sådan en der rynker på næsen over at knalde med en ny fyr hver aften. Hvis det er det hun har lyst til og fyren også har lyst, hvad dælen er så problemet? Hun er løssluppen, hun er sjov og sarkastisk, hun er venlig og helt igennem et godt menneske selvom hun måske har visse mørke sider. Hun var awesome!

Historien fortælles kun af Kelsey, men der selvfølgelig et lækkert stykke mandfolk involveret. Og Jackson er virkelig, virkelig lækker! Både sådan som jeg forestiller mig han ser ud, men også sådan som han er. Hans personlighed er simpelthen så tiltrækkende, jeg elsker at han er rolig, men samtidig eventyrlysten, at han er The Good Guy, men stadig har svært ved at holde fingrene fra Kelsey. Han er absolut tiltrukkt af hende, og man kan mærke det på ham – og det er virkelig hot!

Jeg kan virkelig godt lide måden den her historie blander romantik og en søgen efter at finde sig selv. Både for Kelsey og for Jackson faktisk. Det havde de andre bøger nu også, men det fungerer virkelig godt her, hvor vi langsomt finder ud af hvorfor Kelsey drikker sig fra sans og samling i Europa for sin fars penge, og hvor vi samtidig stille og roligt finder ud af mere og mere om Jackson. Jeg elskede romantikken, jeg elskede find-dig-selv-delen, og jeg elskede elskede slutningen❤

Der er virkelig meget tiltrækning mellem Kelsey og Jackson, luften slår nærmest gnister imellem dem, og jeg synes det var så fedt! Det var hot, det var romantisk og det var virkelig sexet. Jeg kunne godt have tænkt mig der var lidt mere sex involveret, men hey – det der var synes jeg var godt! Og der rigeligt med sexet gnistrende hede imellem dem til at veje op for det.

Hele den her serie har virkelig været god, men den her var helt klart den bedste. Jeg elskede den fra første side, kemien mellem Kelsey og Jackson var fantastisk, og jeg synes historien havde en god fordeling af romantik og finde-sig-selv. Jeg elskede den, det var så meget en feel-good-bog, og jeg blev simpelthen bare i så godt humør af den. Og så havde den også god humor!