Cover Release: The Conquerors Saga #2: Now I Rise

Jeg har ikke læst den første bog i den her serie endnu, men den står pænt højt på min må-købe-når-jeg-har-penge-liste. Bogen foregår i et fantasyunivers baseret på det ottomanske rige, og det er nok til at jeg instantly er interesseret. Plus, den første bog fik rigtig gode anmeldelser og her et virkelig pænt cover.

Bog to udkommer i Juni næste år, og jeg må nok erkende at jeg sikke synes coveret er så fedt som det første. Det er btw en trilogi – indtil videre i hvert fald.

22817331

Altså, faktisk er det virkelig pænt. Det er bare så frygtelig mørkt, og især når man sammenligner det med coveret til den første falder det ligesom lidt til jorden, fordi der ikke rigtig er nogt der skiller sig vildt meget ud. Jeg kan rigtig godt lide selve titlen, den synes jeg er fed, og jeg kan også godt lide skrifttypen og farven. Pilen er i øvrigt mega awesome! Jeg ville sådan ønske den stod mere frem på coveret.

conquerors

Det ser heller ikke helt ringe ud når de står sammen. Men kan i se hvad jeg mener med at coveret på 1eren virkelig fanger blikket, mens toeren er meget mere afdæmpet?

27190613

No one expects a princess to be brutal. And Lada Dragwlya likes it that way. Ever since she and her gentle younger brother, Radu, were wrenched from their homeland of Wallachia and abandoned by their father to be raised in the Ottoman courts, Lada has known that being ruthless is the key to survival. She and Radu are doomed to act as pawns in a vicious game, an unseen sword hovering over their every move. For the lineage that makes them special also makes them targets.

Lada despises the Ottomans and bides her time, planning her vengeance for the day when she can return to Wallachia and claim her birthright. Radu longs only for a place where he feels safe. And when they meet Mehmed, the defiant and lonely son of the sultan, Radu feels that he’s made a true friend—and Lada wonders if she’s finally found someone worthy of her passion.

But Mehmed is heir to the very empire that Lada has sworn to fight against—and that Radu now considers home. Together, Lada, Radu, and Mehmed form a toxic triangle that strains the bonds of love and loyalty to the breaking point.

Skriv et svar

