Cover Release: To All the Boys I’ve Loved Before #3: Always and Forever, Lara Jean

Jeg har faktisk læst den første bog i den her serie (anmeldelse her), som er YA contemporary romance. Det var helt tilbage dengang der ikke var annonceret en toer, og nu er det så gået fra at være en ekeltstående til en duologi, og nu til en trilogi. Jeg må indrømme, at jeg læste den første lige dele for coveret og lige dele fordi folk sagde den var super sød og feel-good-ish, og det elsker jeg! Den første bog er i øvrigt oversat til dansk med titlen Hvis Bare Du Var Min.

Jeg har jo så ikke læst bog to, og heller ikke bog tre eftersom den ikke er udkommet endnu, men jeg vil i hvert fald virkelig gerne have dem i mit bibliotek! De er fantastisk flotte, og man bliver egentlig helt glad bare af at kigge på coveret. Bog tre er ingen undtagelse her, og det er klart min favorit af de tre. Den udkommer btw. i April 2017.

30312860

Jeg elsker det fluffy, lyse gulvtæppe, at hun har bare fødder og en flowy, lys og virkelig flot kjole på, det blomstrede stykke stof/tøj der hænger over stolen og alle de små detaljer der er i baggrunden. Det ser så lyst og feminint ud, og det synes jeg virkelig er pænt! Og jeg kan rigtig godt lide, at titlen er skrevet med sharpie.

toalltheboys

Sammen ser de jo også fantastisk flotte ud! Okay, så bog to skiller sig lidt ud fra de to andre, men who cares? Det ser godt ud alligevel! Stilen er den samme på alle tre covers, det feminine og farverne går igen, og jeg elsker det!

15749186

To All the Boys I’ve Loved Before is the story of Lara Jean, who has never openly admitted her crushes, but instead wrote each boy a letter about how she felt, sealed it, and hid it in a box under her bed. But one day Lara Jean discovers that somehow her secret box of letters has been mailed, causing all her crushes from her past to confront her about the letters: her first kiss, the boy from summer camp, even her sister’s ex-boyfriend, Josh. As she learns to deal with her past loves face to face, Lara Jean discovers that something good may come out of these letters after all.

2 meninger om “Cover Release: To All the Boys I’ve Loved Before #3: Always and Forever, Lara Jean

Skriv et svar

