Nyt på Reolen #109: Bogbloggertræf

Det var virkelig nogle fantastisk skønne bookiebags vi fik til bogbloggertræffet i år! Jeg er selvfølgelig helt oppe og køre over det fordi der var så meget fantasy og YA, og også nogle contemporary romance. Det meste var lige noget for mig, så det synes jeg selvfølgelig var vildt fedt! Ud over bøger fik vi også bogmærker, et YA-krus (som jeg har glemt at tage billeder af, sorry!), og lidt andet forskellige boggøgl.

2016-09-25-15-14-34

Ovenstående er den samlede stak jeg fik – et par stykker af dem har jeg i forvejen, men der er også rigtig meget nyt imellem. Jeg er især fuldstændig oppe og ringe over Skyggernes Dronning, Skyriel og Råddenskab!

2016-09-25-15-08-57

2016-09-25-15-09-56

2016-09-25-15-10-42

2016-09-25-15-11-46

Måske en Dag er den danske oversættelse af Maybe Someday af Colleen Hoover, som jeg læste i 2015 på engelsk og elskede! Den bog er vanvittig god – anmeldelse her. Det var en af de bedste bøger jeg læste det år, den er virkelig fantastisk! Sandsnogens Bid har jeg også læst, og det er virkelig god fantasy! Anmeldelse her.  Ravnenes Hvisken har jeg også læst, og det er en af de bedste bøger jeg har læst i flere år! Jeg kan slet ikke anbefale den nok, den er fantastisk! Anmeldelse her.

Ingen bookiebags uden alle tiders sponsorer der gad give os bognørder flere bøger til at pynte reolerne:

Skriv et svar

