Nyt På Reolen #108: Fantasyfestival-haul

Nu kan man jo ikke tage på fantasyfestival uden at købe lidt bøger, så det gjorde jeg selvfølgelig. Jeg købte ikke så meget som jeg havde forventet, men det har jeg det faktisk godt med – jeg købte det jeg var virkelig interesseret i, og ellers lod jeg det stå. Jeg havde ikke så mange penge at gøre med, så jeg er glad for at jeg ikke stod og skulle vælge imellem bøger jeg vildt gerne ville have hvis i forstår hvad jeg mener?

2016-09-18-08-07-40-2

Jeg endte med at købe ni bøger, og få en med hjem til anmeldelse (Tak Katja <3).

2016-09-18-08-08-00

Jeg købte to bøger på engelsk af Trudi Canavan, Thief’s Magic og Angel of Storms. Det er de to frøste bøger i Milennium’s Rule-trilogien, og den tredje bog er ikke udkommet endnu. Jeg er ret hooked på den her, efter at Trudi beskrev serien som “Flere froskellige universer” og “Det ene er steampunk-agtigt hvor magi driver maskinerne”.

2016-09-18 08.08.26.jpg

De 7 Synder fik jeg til anmeldelse af Katja, som er forfatteren bag, og forlaget Dreamlitt. Hun har tit beskrevet den som klassisk fantasy, og nu har jeg hørt så meget om bogen at jeg er virkelig spændt på at læse den!

Og så er der selvfølgelig Den Faldne Djævel, 6. og sidste bog i Den Store Djævlekrig (Omend Kenneth sagde til foredraget at han ikke var helt færdig med Universet, kun med Filips historie, så der kommer måske mere Helvede i fremtiden). Jeg tænker at jeg genlæser femmeren først, og så læser den her lige efter – det anbefalede Kenneth Bøgh Andersen også, så det tror jeg at jeg retter mig efter. To be honest, så kan jeg heller ikke huske detaljerne fra femmeren.

2016-09-18-08-09-18

Hos Tellerup havde de ikke de bøger med jeg egentlig var ude efter, men jeg købte de fem første bøger i Blodets Bånd-serien. Jeg har aldrig fået den læst, og de første fem bøger kunne man få samlet til 100 kr, så what the hell. Nu giver eg dem en chance. Outlander gav jeg 149 for, dansk og i hardback. Egentlig købte jeg den fordi hypen siger den er awesome, og ikke så meget fordi jeg egentlig er vildt interesseret. Men alle siger den er fantastisk, så jeg er gået hen og blevet svært nysgerrig efter at vide hvad det er alle synes er så awesome med den bog.

2016-09-18-08-09-57

2016-09-18 08.10.28.jpg

4 meninger om “Nyt På Reolen #108: Fantasyfestival-haul

    1. Jeg er også ret spændt på dem. Jeg elskede De Sorte Troldmænd-trilogien, men Priestess of the White synes jeg var frygtelig kedelig og langtrukken. Men jeg er ret solgt på det der flere verdener/magi driver maskiner, så nu må vi se.

  1. Camilla Andersen

    Har du fået at vide at du er en af de nominerede til en bogblogger pris ved plus bog? Jeg har selvfølgelig stemt på dig😊

Skriv et svar

