Cover Release: Reign of Shadows #2: Rise of Fire

Coveret til Reign of Shadows, som er den første bog i den her serie, er et af de absolut flotteste covers jeg har set. Coveret til Rise of Fire er ikke helt så fantastisk, men det er virkelig flot, og det passer rigtig godt med coveret til etteren. Indtil videre er der kun to bøger at finde på goodreads, så jeg er i tvivl om det her faktisk er en trilogi, eller om der kun kommer de to her.

30037865

Det er virkelig et godt cover til en fantasybog! Det emmer af mystik, magi og sådan lidt en Alice i Eventyrland-stemning. Jeg har læst bog et, og den minder ikke spor om Alice i Eventyrland, men i ved hvad jeg mener. Et mystisk, farverigt fantasyunivers er det indtryk coveret giver mig, og jeg elsker det! Jeg kan især godt lide, at titlen er blevet en del af baggrunden på den måde, det ser super fedt ud!

covers

Når man stiller dem op ved siden af hinanden ser det egentlig også rigtig fint ud! De passer sammen i stilen og måden titlen bliver indkorporeret i baggrunden. Jeg synes måske kontrasten imellem dem er lidt voldsom når man ser dem ved siden af hinanden, men derudover? Prettyness!

Bog et har jeg læst og anmeldt, og i kan finde anmeldelse af den her, og tjekke den ud på goodreads her. Eller bare læse bagsideteksten herunder.

24657660

Seventeen years ago, an eclipse cloaked the kingdom of Relhok in perpetual darkness. In the chaos, an evil chancellor murdered the king and queen and seized their throne. Luna, Relhok’s lost princess, has been hiding in a tower ever since. Luna’s survival depends on the world believing she is dead.

But that doesn’t stop Luna from wanting more. When she meets Fowler, a mysterious archer braving the woods outside her tower, Luna is drawn to him despite the risk. When the tower is attacked, Luna and Fowler escape together. But this world of darkness is more treacherous than Luna ever realized.

With every threat stacked against them, Luna and Fowler find solace in each other. But with secrets still unspoken between them, falling in love might be their most dangerous journey yet.

With lush writing and a star–crossed romance, Reign of Shadowsis Sophie Jordan at her best.

Skriv et svar

