Cover Release: Star Wars: Aftermath #3: Empire’s End

Den her serie/trilogi dækker hændelserne fra den sjette Star Wars-film og frem til The Force Awakens. Serien får ret mange hug og en del dårlige anmeldelser, men jeg er ligeglad – jeg bliver nødt til at give bog et en chance, det ER jo Star Wars!

Coverne til serien er rigtig fine, og coveret til bog 3 er ingen undtagelse. Og så matcher det SÅ godt med de foregående bøger. Jeg er lidt i tvivl om det er en trilogi eller om der kommer flere bøger, men jeg er ret sikker på at det er en trilogi.

27235873

Super fedt cover! Jeg er så vild med Destroyeres i brand og de orange skygger på Star Wars-titlen. Hold nu kæft det ser godt ud! Coveret emmer action og science fiction, og jeg er fan! Og så synes jeg også titlen er vildt fed!

sw

Serien sammen er jo også super fed! De har holdt stilen uden at coverne bliver for ens, og jeg kan rigtig godt lide farveskiftet bøgerne imellem.

Du kan tjekke bog 1 ud på Goodreads her, eller læse bagsideteksten nedenfor:

25131600

Journey to The Force Awakens.

The second Death Star is destroyed. The Emperor and his powerful enforcer, Darth Vader, are rumored to be dead. The Galactic Empire is in chaos.

Across the galaxy, some systems celebrate, while in others Imperial factions tighten their grip. Optimism and fear reign side by side.

And while the Rebel Alliance engages the fractured forces of the Empire, a lone Rebel scout uncovers a secret Imperial meeting…

2 meninger om “Cover Release: Star Wars: Aftermath #3: Empire’s End

  1. writingthedreams

    Fede forsider! Jeg opgav for længe siden at læse bøger fra Star Wars universet, men kunne da godt være man skulle forsøge sig med dem igen.🙂

    1. Der er godt nok også en del kedsommeligt skrammel imellem, men der er også bare SÅ mange bøger fra det univers. Jeg var vild med Han Solo-trilogien og The Bounty Hunter Wars, men det meste jeg læste derudover var en blandet fornøjelse. Men jeg tænker dem her er lidt mere lette og knap så langtrukne, siden det nu er YA. Jeg er opsat på at give dem et forsøg😛

Skriv et svar

