Cover Release: Everlife #2: Lifeblood

Jeg var SÅ forelsket i coveret til den første bog. Det er et af de pæneste bogcovers jeg har set, og bogen var også fantastisk god. Men coveret til bog to får mig bare slet ikke op og ringe på samme måde. Pænt, jovist. Det er det da, men altså. Meh.

29275562

Jeg tror det er fordi det der guldsand eller guldstøv ser totalt træls ud på den blå baggrund. Det ligner nærmere opkast end guldstøv, og det giver sådan en ubalance i hele coveret, fordi det jo er kontrastfarver. Kontrast er fint, men det fungerer altså ikke for mig her. Alt det andet elsker jeg, det knuste glas og måden verdenen inden i glasset er ved at falde ud på (her tænker jeg på vandet, ikke guldopkastet). Jeg kan godt lide titlen og skrifttypen. Men jeg synes også der er zoomet lidt for meget ind på timeglasset i forhold til første bog.

lifebloodseries

Når man stiller bøgernes cover op ved siden af hinanden, så ser det da heller ikke helt skidt ud. De passer sammen i stilen og farverne, men der er bare så meget mere kapow i coveret til Firstlife end der er i coveret til Lifeblood. Såeh, not a huge fan af det her cover. Men bogen skal jeg selvfølgelig læse, for Firstlife var virkelig god! Anmeldelse her, hvis man er interesseret.

25785357

ONE CHOICE.
TWO REALMS.
NO SECOND CHANCE.

Tenley “Ten” Lockwood is an average seventeen-year-old girl…who has spent the past thirteen months locked inside the Prynne Asylum. The reason? Not her obsession with numbers, but her refusal to let her parents choose where she’ll live—after she dies.

There is an eternal truth most of the world has come to accept: Firstlife is merely a dress rehearsal, and real life begins after death.

In the Everlife, two realms are in power: Troika and Myriad, longtime enemies and deadly rivals. Both will do anything to recruit Ten, including sending their top Laborers to lure her to their side. Soon, Ten finds herself on the run, caught in a wild tug-of-war between the two realms who will do anything to win the right to her soul. Who can she trust? And what if the realm she’s drawn to isn’t home to the boy she’s falling for? She just has to stay alive long enough to make a decision…

Skriv et svar

