Cover Release: Newsflesh #4: Feedback

Newsflesh er en Zombie-serie, der foregår 20 år efter at virusudbuddet vækkede de døde til live. Men menneskeheden har jo lavet utallige film om hvordan man overlever de levende døde, så vi blev derfor ikke udryddet. Vi er her endnu, men det er de levende døde også.

Egentlig var serien vist ment til at være en trilogi, men så blev denne bog annonceret som værende  den 4. bog. Det er det nok egentlig ikke, mere en slags companion-bog, der dækker Feed, som er den første bog, fra en lidt anden vinkel. Jeg har ikke læst nogen af bøgerne, men jeg hører kun godt om dem.

22359662

Jeg er personligt helt vid med det er cover. Okay, så der er ikke pæn pige i kjole på, men det er præcis som jeg forestiller mig et zombie-cover skal ære. Dramatisk, med masser af rødt og ellers holdt i sort/hvide farver. Jeg er fan! Og så synes jeg titlen er genial, efter som bog 4 jo går tilbage og genoplever Feed – get it, back to Feed? Bwahahahaaa!

feedtrilogy

Sammen ser coverne jo faktisk også skide godt ud! Okay, så jeg synes Feedback er det pæneste af dem, men de andre rammer nu ikke helt ved siden af hvordan jeg forestiller mig et zombiecover ser ud. De ser gode ud sammen, der er en rød tråd, jeg er fan!

7094569

The year was 2014. We had cured cancer. We had beaten the common cold. But in doing so we created something new, something terrible that no one could stop.

The infection spread, virus blocks taking over bodies and minds with one, unstoppable command: FEED. Now, twenty years after the Rising, bloggers Georgia and Shaun Mason are on the trail of the biggest story of their lives – the dark conspiracy behind the infected.

The truth will get out, even if it kills them.

 

2 meninger om “Cover Release: Newsflesh #4: Feedback

Skriv et svar

