Nyt på Reolen #106: Juli Bookhaul

Nogle gange er man simpelthen bare priviligeret som bogblogger. Jeg har ikke købt en eneste af de her bøger selv, men har fået dem tilsendt fra venlige forfattere og forlag. Runemagikeren har jeg faktisk vist før, men det havde jeg totalt glemt da jeg tog billederne. Ups! Nogle gange er min hukommelse som en si.

20160709_121639

Der er lidt blandet sci-fi, fantasy og NA romance, og så Af Kød og Blod af jan de Leeuw som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal kategoriesere. YA contemporary tror jeg.

20160709_121702

Runemagikeren har jeg jo så fremvist en gang, men den er fra forfatter Sidsel Katrine Slej og forlaget Turbine. Fra forlaget Lovebooks kom der bog to i Losing It-serien. Jeg har allerede læst den, og den var fantastisk god. Romantik, drama, spænding og helt fantastiske hovedpersoner. Cade er awesome!

20160709_121758

Fra forlaget mellemgaard kom der to bøger, en enkeltstående Sci-fi med titlen I Føderationens Klør (som vist btw staves kløer med “e”), som jeg måtte opgive på side 70. Den var simpelthen for voldsom for mig. Der kom også en YA fantasy, som er første bog i serien Stjernekrønikerne. Konceptet i Tir-Nazrals Arving lyder lidt henad Drømmemageren som jeg læste i vinters, men den var jeg ikke rigtig oppe og ringe over selvom jeg elskede konceptet, så det skal blive spændende at se om den her er bedre.

20160709_121819

Fra Ulven og Uglen kom der bog to i fantasyserien Mørkets Søn. Den serie har simpelthen de mest fantastiske covers, og jeg glæder mig afsindigt til at læse den! Forlagt Ordlys sendte mig et eksemplar af Af Kød og Blod af Jan De Leeuw, som jeg ikke helt kan greje hvad jeg skal mene om. Den lyder lidt henad Mig, Earl og Den Døende Pige, og virker egentlig ret spændende, så nu må vi se.

Skriv et svar

