Cover Release: Black Dagger Legacy #2: Blood Vow

Det er faktisk temmelig længe siden det her cover blev frigivet, men jeg har ventet og ventet på at der skulle komme et cover mere. Der er nemlig et US og et UK cover til den første, men det lader til det måske ikke bliver til noget med et US cover til bog to. Who knows, men nu gider jeg i hvert fald ikke vente længere.

29496208

Jeg er vild med det her cover! Jeg kom til at købe bog et med US-coveret (mere om det senere i indlægget), og det er bare ikke når så lækkert som det her. Det her er jo mums at se på! Fyren har gule øjne, og jeg får totalt Zsadist-vibes fra ham, og det er jo nok til at jeg er solgt. Elsker de simple farver og den røde baggrund.

Nå, men jeg købte jo som sagt bog et med US-coveret. Da jeg forudbestilte bogen og flere uger efter dens udgivelses fandtes den nemlig ikke på bookdepository med andre covers. Men for helvede hvor er det grimt! Og min udgave kom med sådan et vildt shiny glimmeragtigt skær, og det er bare frygteligt kliche romance cover.

24903031

Kan i se hvad jeg mener? Og så sammenlign det lige med det UK cover der pludselig dukkede op på bookdepository senere:

25555498

Ret skal være ret, jeg betalte faktisk kun 56 kroner inklusiv fragt for den første bog selvom det var en preorder, og det er jo da meget billigt for en spritny udgivelse. Men helt ærligt? De nye UK covers passer til resten af Black Dagger Brotherhood-serien, så jeg vil altså meget hellere have UK coverne. Uanset hvor billig US mass market paperback’en er.

2 meninger om “Cover Release: Black Dagger Legacy #2: Blood Vow

Skriv et svar

