Cover Release: The Bargainer #1: Rhapsodic

Jeg kan ikke helt finde ud af hvornår den her udkommer. Goodreads siger i 2016, så det er mit bedste bud. Men jeg er også ligeglad, for det her er en af mine mest ventede udgivelser i år (eller næste år hvis den ikke udkommer i år). Coveret er lige kommet, og det er lige så fantastisk og dragende som hele konceptet bag bogen. Den her bog, den skal jeg bare læse!

25820414

That cover, I cannot!❤ Jeg er solgt. Jeg ville købe den for coveret, også selvom jeg ikke vidste en flyvende fis om hvad den handlede om. Det røde stykke klæde der ligner silke fra romertiden, den kulsorte baggrund, og dragevingen! Eller, whatever for et dyr det tilhører. Djævel? Drage? Falden engel? What is it, I must know! Og catchphrasen? Sign me up!

Bagsidetekst fra Goodreads:

Ten years ago I bought an armful of favors from a very bad man, a man only fools and desperate people call upon. They call him the Bargainer, but I know him as Desmond Flynn. If you need a favor, he’s the man to go to. He can fulfill your heart’s desire.

But every favor comes at a price, and once the Bargainer commits to his side of the deal, you’re magically bound to fulfill yours. Only death can sever that obligation—and trust me when I say the Bargainer doesn’t let that happen.

I’ve waited ten long years to repay my debts. Ten long years to forget my dark past and the man who’s haunted it. But that all ends today.

Desmond Flynn has finally come to collect.

Skriv et svar

