Cover Release: Dæmonherskerens Arving #3: Sjælens Pris

Jeg følger Haidi Wigger Klaris på Facebook. Hun er forfatteren bag Dæmonherskerens Arving-trilogien, som udgives af Tellerup, og forleden postede hun cover release på 3. og sidste bog i Dæmonherskerens Arving-trilogien. Og title release og bagsidetekst også for den sags skyld.

Det kan godt være jeg ikke var helt solgt på 1. bog, men bog to var bedre, og man kan jo ikke argumentere imod at coverne er helt fantastisk flotte. Det er også tilfældet med coveret til bog tre – virkelig pænt!

13177423_469957559861465_6969299731052828068_n

Jeg må indrømme, at jeg er vild med! Jeg synes mørket og pigens dramatiske makeup ser skide godt ud sammen (hvor kan man få en læbestift i lige præcis den farve? Sådan en MÅ jeg have!). Den lysegrønne tekst og øjne giver et virkelig flot nærmest giftigt indtryk, og jeg er helt klart fan. It works! Titlen synes jeg også er god, den er dramatisk og passer godt til coveret.

dæmonherskerensarving

Stiller man coverne op ved siden af hinanden ser det jo også skide godt ud. Jeg kan virkelig godt lide, at det er den samme halvdel af ansigterne man ser, at titlerne har samme skriftstørrelse og at serienummeret er så stort og tydeligt på dem alle tre. De matcher utrolig godt sammen, det ser lækkert og symmetrisk ud. Derudover kan jeg godt lide overgangen fra lys ved 1. bog til mørk ved bog tre – det passer rigtig godt til seriens handling og ser fantastisk pænt ud!

24641336

17-årige Ally flytter ind på kostskolen Larchwood.
I nærheden af skolen ligger en gammel, faldefærdig kirke,
hvor hun ved et tilfælde opdager en hemmelig indgang i væggen, som fører ned til et rum under kirken.
Ifølge overleveringerne blev det brugt til
praktisering af sort magi tilbage i 1800-tallet.

Larchwoods afdøde frue, Catherine Larchin, opsøger Ally
og insisterer på at hun skal finde en gammel heksebog,
som efter sigende giver uanet magt.

Men en hemmelig kreds på skolen leder også efter bogen,
og Ally har svært ved at gennemskue hvem der har gode
intentioner … og hvem der har onde.

Skyggernes Bog er første bind i serien Dæmonherskerens arving
– en serie om paranormale kræfter, kærlighed og svære valg.

2 meninger om “Cover Release: Dæmonherskerens Arving #3: Sjælens Pris

  1. Jeg glemte helt at trække vejret, da jeg så coveret til ‘Sjælens pris’!
    De to første er også virkelig flotte, men det tredje er simpelthen mind-blowing!

Skriv et svar

