Cover Release: Ravnenes Hvisken

Ravnenes Hvisken er bog et i en serie/trilogi – jeg er i tvivl om hvad serien/trilogien egentlig hedder, men mon ikke den hedder Ravnenes Hvisken, som også er titlen på første bog? Jeg er heller ikke helt sikker på om det er en serie eller en trilogi, men det kan vi jo altid finde ud af.

Coveret til bog et dukkede i hvert fald op i min facebookfeed for nylig, og jeg var faktisk interesseret i bogen allerede før jeg så coveret. Men nu? Den bog SKAL jeg bare læse. Der er så vidt jeg ved ikke nogen bagsidetekst endnu, men på Bookster’s facebookopslag kan man læse følgende:

RAVNENES HVISKEN af Malene Sølvsten udkommer til sommer. Det er en vildt spændende fantasy-roman, der handler om Anne som kan se hændelser i fortiden. Men pludselig bliver fortiden til nutid, og mystiske kræfter slippes løs … 

 

 

Den udkommer ifølge Saxo.com 6. Juni i år, og er på 715 sider.

ravnenes hvisken

 

Årh mand, det er et fantastisk cover! Jeg er totalt forelsket i det, jeg er vild med skoven som baggrund og det tågede, udhviskede look. Den røde tekst er fantastisk flot til baggrunden, og den runeagtige skrift er vildt flot! Og så er der selvfølgelig den effekt med ravnen, som jeg synes er sindssygt pæn. Jeg får sådan en lidt eerie, dommedagsagtig, skæbenbeseglende følelse når jeg ser coveret. Og catch-phrasen i bunden er to die for.

2 meninger om “Cover Release: Ravnenes Hvisken

  1. Anna

    Jeg er helt enig – jeg glæder mig så meget til bogen udkommer og håber, at den kan leve op til mine – allerede høje – forventninger!

Skriv et svar

