Nyt på Reolen #101: Dræberregn, Beta og en fortabt pige

Katja fra Cautious.dk ryddede ud i sine bøger for nylig, og det benyttede jeg mig af og købte to bøger. Jeg har også fået en bog til anmeldelse, som faktisk står på min Buy-Next-liste på goodreads på engelsk, så yay!

20160326_155236

Regnen af Victoria Bergin er en stand alone apokalyptisk YA, som jeg har fået til anmeldelse fra forlaget Turbine. Jeg er i gang med den, og er totalt solgt på dræberregnen men ikke så meget på hovedpersonen, så vi får se hvordan den ender ud.

Beta er første bog i hvad der ser ud til at blive en serie på 4 bøger, hvoraf de to første er udkommet. Den er på engelsk, og jeg har længe gerne villet læse den. Det er noget dystopisk science-fiction agtigt, og det elsker jeg jo.

The Lost Girl er en standalone, også en science-fiction dystopi. Den har også stået på min TBR længe, og jeg er toalt in the mood for science fiction/dystopi for tiden.

2 meninger om “Nyt på Reolen #101: Dræberregn, Beta og en fortabt pige

Skriv et svar

