Cover Release: Six of Crows #2: Crooked Kingdom

Six of Crows er en spinsoff-serie til Grisha-trilogien af samme forfatter. Jeg har læst Grisha-trilogien, og det er en af mine all time favoritter, men jeg har ikke læst den første bog i den her serie. Så vidt jeg kan google/goodreads’e mig frem til, så kan man godt læse den her serie uden at have læst Grisha-trilogien – i hvert fald den første bog. Serien foregår godt nok nogle år efter afslutningen på Grisha-trilogien, men der skulle ikke være Grisha-spoilers i den første bog.

22299763

Altså, det her er jo tæt på cover-perfektion. Nej, der er ikke en pige-i-kjole på eller glitter, glimmer eller farven blå, som jo ellers er favoritelementer for mig. Men det her cover, det tiltaler mig bare så meget! Jege r vild med, hvordan det får sådan en slags lag-på-lag effekt med fuglen og den hale der danner et palads. Farverne er fantastiske sammen, og det er lille splash af rødt er virkelig flot!

sixofcrows

Sammen ser coverne jo også virkelig fine ud! Jeg kan godt lide de der lidt støvede farver sammen, og coverne holder samme stil på flere forskellige måder. Jeg er fan!

23437156

Ketterdam: a bustling hub of international trade where anything can be had for the right price—and no one knows that better than criminal prodigy Kaz Brekker. Kaz is offered a chance at a deadly heist that could make him rich beyond his wildest dreams. But he can’t pull it off alone…

A convict with a thirst for revenge.

A sharpshooter who can’t walk away from a wager.

A runaway with a privileged past.

A spy known as the Wraith.

A Heartrender using her magic to survive the slums.

A thief with a gift for unlikely escapes.

Kaz’s crew are the only ones who might stand between the world and destruction—if they don’t kill each other first.

Skriv et svar

