Nyt På Reolen #99: En købt og en til anmeldelse

Nu får jeg ikke så frygtelig mange bøger ind ad døren for tiden, så jeg nøjes med at vise to i denne omgang. Jeg har godt nok endnu en preorder liggende  hos bookdepository, men jeg tror ikke den bliver sendt før om mindst en uge, og det gider jeg ikke vente på, haha😛

2016-02-02 14.58.35

Den første bog er en contemporary til anmeldelse fra forlaget Alvilda. Den handler om mobning, og jeg blev vildt hooked på at læse den efter at have læst en anmeldelse hos en anden blogger (nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvem det var jeg læste den hos). Den har en virkelig flot nærmest syregrøn ryg, som jeg ikke fik taget billeder af.

2016-02-13 13.50.59

Og så har jeg købt en bog. En meget, meget pænt bog. Jeg lavede en preorder på bookdepository og fik bogen til 135 kroner, og den er simpelthen bare vanvittigt flot. Coveret i sig selv er fantastisk, men derudover er dustjacketen mat, og føles helt silkeagtig at røre ved. Til gengæld er jeg glad for jeg ikke gav mere for den, for den er godt nok ikke særlig tyk. Lige under 300 sider. Men åh jeg håber det er 300 gode sider!

 

 

 

2 meninger om “Nyt På Reolen #99: En købt og en til anmeldelse

Skriv et svar

