Cover Release:Summoner #2: Inquisition

Jeg havde fuldstændig glemt den her serie, indtil jeg så coveret på bog to frigivet på twitter. Så gik jeg ind og læste beskrivelsen, og nu er jeg totalt hooked på at læse den første bog! Det lader til, at den har hentet noget inspiration i pokemon/digimon, og det alene er nok til, at jeg må og skal læse den bog. Hermed sat på ønskelisten.

summoner2

Coveret til bog to er jo intet mindre end fantastisk! Jeg elsker at det er lidt tegneserieagtigt, men alligevel stadig ser realistisk ud. Farverne er absolut fantastiske, den der grønne farve og lyset giver mig lyst til at vandre ind i coveret og aldrig komme tilbage. Og en fyr på coveret alene er egentlig ikke noget man ser så tit synes jeg, men det er fedt og fungerer her. Og hans bue er awesome!

summoner

 


 

summoner1

When blacksmith apprentice Fletcher discovers that he has the ability to summon demons from another world, he travels to Adept Military Academy. There the gifted are trained in the art of summoning. Fletcher is put through grueling training as a battlemage to fight in the Hominum Empire’s war against orcs. He must tread carefully while training alongside children of powerful nobles. The power hungry, those seeking alliances, and the fear of betrayal surround him. Fletcher finds himself caught in the middle of powerful forces, with only his demon Ignatius for help.

As the pieces on the board maneuver for supremacy, Fletcher must decide where his loyalties lie. The fate of an empire is in his hands. The Novice is the first in a trilogy about Fletcher, his demon Ignatius, and the war against the Orcs.

Du kan finde bog et på goodreads her.

4 meninger om “Cover Release:Summoner #2: Inquisition

Skriv et svar

