Cover Release: A Court of Thorns and Roses #2: A Court of Mist and Fury

Det kan godt være jeg ikke var specielt begejstret for A Court of Thorns and Roses. Og jeg kommer nok heller ikke til at læse bog to. Men coverne fejler altså ikke noget, og coveret til bog to er faktisk virkelig flot!

17927395

Blå er jo altid en vinderfarve for mig, og den er forside med alle de forskellige blå nuancer og så lige håret som kontrast, det fungerer bare for mig. Jeg er vild med detaljerne på rustningen (hvis det da er en rustning), og tatoveringerne på hånden. Jeg kan også godt lide at det er sådan lidt tegneserieagtigt i måden det er tegnet på. Til gengæld synes jeg titlens skrifttype er lidt meh. Men overall, virkelig fint cover!

acotar

Og sammn med bog et ser det jo også virkelig fint ud! Og lur mig, om ikke bog tre så bliver grøn? Det tror jeg!

16096824

A thrilling, seductive new series from New York Timesbestselling author Sarah J. Maas, blending Beauty and the Beastwith faerie lore.

When nineteen-year-old huntress Feyre kills a wolf in the woods, a beast-like creature arrives to demand retribution for it. Dragged to a treacherous magical land she only knows about from legends, Feyre discovers that her captor is not an animal, but Tamlin—one of the lethal, immortal faeries who once ruled their world.

As she dwells on his estate, her feelings for Tamlin transform from icy hostility into a fiery passion that burns through every lie and warning she’s been told about the beautiful, dangerous world of the Fae. But an ancient, wicked shadow grows over the faerie lands, and Feyre must find a way to stop it… or doom Tamlin—and his world—forever.

Perfect for fans of Kristin Cashore and George R. R. Martin, this first book in a sexy and action-packed new series is impossible to put down!

 

 

 

Skriv et svar

