Cover Release: Heartless af Marissa Meyer

Marissa Meyer har skrevet The Lunar Chronicles-serien, som har været meget populær rundt omkring i bogverdenen og på Youtube. The Lunar Chronicles er en slags genfortælling af gamle eventyr såsom Askepot, Rødhætte og Ulven, Snehvide mf.

Heartless lyder til at være i samme boldgade, en standalone fairytale retelling der omhandler The Queen of Hearts fra Alice in Wonderland.

18584855

Coveret synes jeg egentlig er pænt nederen. Meget upopulær mening tror jeg, eftersom alle andre på twitter/instagram synes det er awesome. Jeg synes det er kedeligt, udramatisk og intetsigende. Så giv mig dog noget andet end rødt/sort tornekrat. Meh. Meeen, bogen lyder jo meget god, så jeg vil egentlig gerne læse den. Det bliver nok bare en af de bøger, hvor jeg afventer og ser, om UK kommer med et bedre cover.

Find den på goodreads her, og bagsideteksten herunder:

Long before she was the terror of Wonderland — the infamous Queen of Hearts — she was just a girl who wanted to fall in love.

Catherine may be one of the most desired girls in Wonderland, and a favorite of the yet-unmarried King of Hearts, but her interests lie elsewhere. A talented baker, all she wants is to open a shop with her best friend and supply the Kingdom of Hearts with delectable pastries and confections. But according to her mother, such a goal is unthinkable for the young woman who could be the next Queen.

At a royal ball where Cath is expected to receive the king’s marriage proposal, she meets Jest, the handsome and mysterious court joker. For the first time, she feels the pull of true attraction. At the risk of offending the King and infuriating her parents, she and Jest enter into an intense, secret courtship.

Cath is determined to define her own destiny and fall in love on her terms. But in a land thriving with magic, madness, and monsters, fate has other plans.

4 meninger om “Cover Release: Heartless af Marissa Meyer

  1. Jeg er halvvejs enig i at coveret er ret kedeligt.
    Designet syntes jeg er ganske flot, men farvevalget og udførelsen er måske lige en tand for lavbudget. De andre Lunar bøger taget i betragtning, så var forventningerne nok lidt mere.

    Men uanset hvad så er det klart en bog der skal læses!😀

    1. jeg synes godt der kunne være noget mere powwow over det på en eller anden måde, men det kunne have været fikset med lidt forskellige farver eller noget, i stedet for det sort/røde. Men den skal helt sikkert læses, den lyder vildt spændende!

  2. Rikke Simonsen

    Jeg glæder mig til at læse den! Og synes coveret er simpelt og fint – men jo, de kunne måske godt have gjort noget mere ud af det😀

Skriv et svar

