Danske Udgivelser 2016 – opdateringer

I dette indlæg her skrev jeg lidt om de udgivelser, der kommer i løbet af 2016. Nogle af dem nævnte jeg også i indlægget om januarudgivelser, og der var lidt tvivl om udgivelsesdatoerne på Alvildas bøger. Så jeg sendte simpelthen en mail til Alvilda og spurgte ad.

Ilttyv #2: Under Sløret skulle rigtig nok være udkommet her den 15/1, men der er lidt forsinkelse på den. Forlaget regner med, at den udkommer i løbet af februar. Intet er dog helt sikkert endnu. Det samme gælder Grisha #1: Shadow and Bone. Intet er helt sikkert, men de regner med at den udkommer i løbet af februar. Vandflammens Saga #3 udkommer foreløbig 4. maj, og der er indtil videre ikke noget der tyder på forsinkelser på den. Girl at Midnight er sat til at udkomme 1/2, og det holder stik, så den udkommer 1/2.

Og så har jeg i øvrigt også hørt, at der er en oversættelse på vej af 3. og sidste bog i Laini Taylors Daughter of Smoke and Bone-serie. Ifølge forlaget skulle den udkomme engang i løbet af februar/marts. Hvad titlen på den så bliver ved jeg ikke.

En mening om “Danske Udgivelser 2016 – opdateringer

  1. Pingback: Update på kommende titler fra Alvilda | Sus' bogblog

Skriv et svar

