Årets julelæsning

Senere i dag pakker jeg bilen og kører hjem til mine forældre, hvor jeg skal holde jul. Jeg bliver nogle dage, så jeg har selvfølgelig pakket lidt julelæsning.

I år består det af fem bøger, hvoraf den ene er den jeg er i gang med lige nu, nemlig Dragonlance: krøniker #1: Dragons of Autumn Twilight. Jeg får nok ikke læst alle fem, men jeg kan godt lide at have lidt at vælge imellem. For tiden er jeg mest i humør til Fantasy, men Mig og Earl og Den Døende Pige er så flot og farverig, at jeg får lyst til at læse den hver gang jeg kigger på den.

julelæsning1

 

julelæsning2

 

Og i øvrigt gemmer der sig jo måske en bog eller to under juletræet – hvem ved? Hvad læser i i jeres juleferie?

 

2 meninger om “Årets julelæsning

  1. Jeg er spændt på, hvad du synes om Dragonlance-bogen🙂
    Jeg er lige gået i gang med tegneserien Blankets og er også i gang med Drizzt #4. I løbet af julen håber jeg på at læse Winter samt tredje og sidste bog i Robin Hobbs Farseer-trilogi.

    Rigtig god jul!

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    1. Jeg synes den er lidt actiontung ind imellem, men det er nu godt fantasy! Tas er sjaaaw😀 Jeg skal altså også have læst Winter snart, den står bare på hylden og kigger på mig …

Skriv et svar

