Nyt på reolen #97: Blandet godt med posten

Så har jeg igen fået lidt bøger ind ad døren – mest anmeldereksemplarer (Tusind tak forfattere og forlag!), men også en enkelt bog jeg vandt på facebook. Jeg vinder ellers aldrig rigtig noget, så YAY!

Den ene pakke viste sig at indeholde en virkelig fint indpakket, bogformet pakke og en pose med et eller andet lækkert spiseligt. Jeg var først i tvivl om jeg skulle åbne den – havde nogen sendt mig en julegave og ikke sagt noget? Men så opdagede jeg det håndskrevne kort, åbnede og læste det, og så fattede jeg hvad pakken indeholdt.

20151210_160113

20151210_160236

Pakken viste sig at være fra forlaget Facet, og indeholdt den 3. og sidste bog i Morika-trilogien. Fantastisk pæn bog, som jeg glæder mig virkelig meget til at læse. Sådan som historien udviklede sig i toeren er jeg spændt på at se, hvad der skal ske i den sidste bog. Derudover var der også et vildt flot Morika-bogmærke, et håndskrevet julekort og en lille æske hjerteformede chokolader (som jeg har spist – hov. Men de var go’e!) Facet har btw tilbud på hele Morika-trilogien til 499, hvis nogen er interesserede – find dem her.

Der kom også andre bøger med posten. Jeg var så svineheldig at vinde en bog i en konkurrence hos People’s Press på facebook. Jeg plejer aldrig rigtig at vinde noget, så jeg var selvfølgelig lykkelig – det var jo en bog jeg vandt!

20151210_160400

Bogen jeg vandt var Ungdomsbogen Mig og Earl og Den Døende Pige, og den er bare så fantastisk flot! Det er vistnok sicklit alá En Flænge i Himlen, men tilsat noget humor. Jeg er ret spændt på den – sygdom og humor er en meget fin balancegang, but let’s see how it goes. Pæn er den i hvert fald!

Der var også en bog, som jeg fik tilsendt af forlaget Turbine efter at have emailet lidt med forfatter Jon Zaar. Jon skrev en mail til mig og spurgte, om bogen var noget jeg var interesseret i. Den stod faktisk på min ønskeliste til jul, så ja – det var det. Han skrev derefter til forlaget og fik dem til at sende mig et anmeldereksemplar. Som ivrig gamer tror jeg, at den kunne være perfekt til mig.

20151210_160745

Der er også kommet et par anmeldereksemplarer de sidste uger. Den ene nævnte jeg i sidste Nyt På Reolen-indlæg. Det er nemlig bog et i Dominic-trilogien, som er en erotisk trilogi alá Fifty Shades of Grey. Jeg glæder mig ret meget til at læse den – jeg har hørt fantastiske ting om den fra andre, og jeg kan godt lide lidt sexy times, haha😛 Det er Pernille Vørs der var så sød at sende mig bogen.

Den anden bog er fra forlaget Egolibris. Drømmemageren er en enkeltstående bog, som er en slags magisk fantasy alá Harry Potter, hvor vores verden stadig findes, men at der også findes andre. Den lyder vældig spændende,  jeg har smuglæst de første par sider og den virker rigtig god!

2 meninger om “Nyt på reolen #97: Blandet godt med posten

Skriv et svar

