Cover Release: Storm Siren #3: Siren’s Song

Jeg har faktisk købt bog et i den her serie – men jeg fik aldrig bogen. Dumme mig købte den nemlig i slutningen af januar, lige da vi var flyttet i hus. Kan i gætte, hvor jeg kom til at bestille bogen til? Jeps, den gamle adresse. Det opdagede jeg selvfølgelig alt for sent, og BookOutlet gav mig pengene retur. Virkelig pænt af dem, eftersom det var mig der var en skovl. Men altså gik jeg glip af bogen og har derfor ikke læst den endnu. 3. og sidste bog i trilogien udkommer 1. marts 2016, og coveret er blevet frigivet:

26383304

Super flot cover! Den grønne er vildt intens, og jeg er jo fan af pige i kjole på coveret, så det er helt klart en vinder for mig. Titelsn skrifttype er vildt flot, og jeg er vild med den der omvendte halskæde (eller er det en del af kjolen?), som man kan ane under hendes hår. Og så synes jeg i øvrigt også at helt hvidt hår er virkelig pænt! Jeg kunne godt have undværet den der sære effekt, der får det til at se ud som om hun er på vej gennem en portal. Men derudover er jeg fan!

2

Og coverne sammen er jo også fantastisk flotte! Coveret til bog et er nok min favorit, men toerens er godt nok også flot! Jeg kan rigtig godt lide at farverne er så kraftige, men at coverne alligevel ser ud til at passe sammen. Og de beholdt skrifttypen på titlen, yay!

18806259

“I raise my chin as the buyers stare. Yes. Look. You don’t want me. Because, eventually, accidentally, I will destroy you.”

In a world at war, a slave girl’s lethal curse could become one kingdom’s weapon of salvation. If the curse—and the girl—can be controlled.

As a slave in the war-weary kingdom of Faelen, seventeen-year-old Nym isn’t merely devoid of rights, her Elemental kind are only born male and always killed at birth — meaning, she shouldn’t even exist.

Standing on the auction block beneath smoke-drenched mountains, Nym faces her fifteenth sell. But when her hood is removed and her storm-summoning killing curse revealed, Nym is snatched up by a court advisor and given a choice: be trained as the weapon Faelen needs to win the war, or be killed.

Choosing the former, Nym is unleashed into a world of politics, bizarre parties, and rumors of an evil more sinister than she’s being prepared to fight . . . not to mention the handsome trainer whose dark secrets lie behind a mysterious ability to calm every lightning strike she summons.

But what if she doesn’t want to be the weapon they’ve all been waiting for?

Set in a beautifully eclectic world of suspicion, super abilities, and monsters, Storm Siren is a story of power. And whoever controls that power will win.

 

Skriv et svar

